Kaino kurkistus
Tänään on jo virallisesti kesä sen kunniaksi haahuilin aamuisen kukkakierrokseni avojaloin.
Ennustaakohan minun ukkovarvas pahansisuista ukkoa vai akkavarvas talon akkavaltaa…? Mummo niistä joskus ennusti, en muista miten se meni.
Ukko näyttää olevan pitempi, eli valta on sitten hänen. Mutta mitenkäs on ukon varpaat?
Sillon akkavarvas pitempi. Onko meillä siis tasa-arvoinen… eli jatkuva valtataistelu?
Kauhistuksen kanahäkki, olikohan isäntä sittenkin oikeassa kun kauhisteli minun projekteja… tuumasi ettei kaikkea romua tarvi kotiin raahata, van entisistäkin voisi opetella hankkiutumaan eroon
Pitäiskohän jotain sermiä rakennella seuraavaksi tuohon kasvihuoneen edustalle
Oikein hyvälle näyttää. Monesti olen minäkin kuullut että: voe taivahan takoja, kaikkia se leipä elättää…
Aika tavaran kaupittee… =)
Aamulla kukkakierroksellani odotti kamala näky
Minun kauniille varjoliljoilleni, on tapahtunut jotain käsittämätöntä! Ne on ykskaks ihan nuupallaan ja lehdet ruskeana sieltä täältä osin! Kamala shokki
Niimpä säntäsin ensimmäiseen kunnostettavaan kohteeseen pihallani ja aloin suunnitella pihatien rajausta. Tässä kohtaa soralle levinneeseen nurmikkoon on tehty sinne tänne merkkejä, katkoviivaa, ja kottikärryssä on kunttapalat.Verenpaine koholla ja muutenkin räjähdysalttiissa tilassa vielä tässä vaiheessa.
Kuvaakaan en ole osannut rajata…
Pakkanenko nujuutti noin nuopolleen? Eihän tuo kuitenkaan ihan toivottomalle näytä. Mutta eikö ole ihanaa että on piha,lapio ja kottikärryt, kyllä saa kuntta kyytiä! Kelpo annos adrenaliiniä, verenpainetta ja muuta räjähdysainetta on kyllä tehokas koktaili uuden luomiseen. Elä sure kuvan rajausta, eikö etualalla aina pidäkin olla jotain, että kuvaan saadaan syvyyttä!
Kyllä sai kuntta kyytiä!
Ania, en tiedä mikä niille on tullut, pakkasta ei ole, ihan kuin palaneet!
Samalla laitoin kaivon ympäristön kivikon uuteen uskoon, nurmikuntat nurinpäin alle, sanomalehdet ja siihen kivet ja kasveja.
Sain mie sen valmiiksi ja vähän muutakin pakerrettua, lisää kuvia ehkä huomenna, nyt saunaan.
Kaivon vierus piti kaivaa samalla
Vieläkin sapetti
On totisesti pöläkkä käynyt! Sekö on noin iso tuo kauris, HIENO! Onkos isäntä vielä sitä mieltä että ei olisi pitänyt raahata sitä kotiin?
Kyllä, silloin tällöin kunnon adrenaliinipörskäys on paikallaan, noin paljon saatu aikaiseksi ;D
Sitten kaivoin tynnyrille kuopan ja hiekan kanssa istutin sen sinne. Kuopasta tulleet maat laittelin tynnyrin ympärille, nurmikuntat pää alaspäin.