Hienoja kuvia sinulla, sinähän elät kauneuden keskellä Olga
Hyvää ja aurinkoista huomenta Olga! Mukavaa kun aloitit oman kuvallisen puutarhasi esittelyn! Noitarinki on mainio juttu,yrttien "vankilakasvatus" myös(siitä olen minäkin haaveillut). Kasvihuoneesi on aivan mun unelma:) ajatella mitä nuokin vanhat lasit "osaisivat kertoa" näkemästään?
Juniorin kaivuu hommelit sujuvat hienosti,apu kannattaa ottaa aina vastaan:) Tulen jatkoa katsomaan innollolla! Niin ja ruususi vielä,tärkeä osa meinasi unohtua!
Häikäisevän ihana töyhtöangervo ja entäs se pionipuska! Lisää kuvia myös sinulta odotellaan....Kasvari on kaunista katseltavaa ja sulla on potagerkin, mulla siintää vasta haaveissa.....
Herranen aika miten ihana kasvihuone, nyt täytyy olla silleen sopivasti kade… Ja muutenki kauniin näköistä sun puutarhassa, noitarinki on tosi mielenkiintonen rojekti, laitahan edistymiskuvia siitäkin!
Jopa on kaunis tuo kasvihuone! Ja kompostikin on siisti ja valtavan suuri, sinne mahtuu kunnolla kaikki. Muutenkin tosi kaunista. Hauska seurata lammen kehitystä..
hmmm…juniorin logiikassa ei mielestäni näy mitään omituista… periaate on aivan oikea… :O)… tosin tuon lammikon vuoraaminen allasmuovilla antaisi varmasti kaikkein parhaimman tuloksen, kun korkeuserot ovat sen verran rajut…
Hienolta näyttää ja kasvihuone on upea!
Kiitos kommenteista. Seuraavaan kuvaussessioon laitan lasit päähän, kuten myös tänne koneelle ahkerointiin. Meille ikiteineille on niin vaikeaa myöntää nuo ikänäön tuomat epätarkkuudet. :)
Katsoin nyt kaikki kuvasi uudelleen, kun en viimeyönä jaksanut valvoa…
Aivan ihana tuo kasvihuone! Ne ikkunat on just sellaset että alan muuttumaan vihreäksi ;D.
Minä kans odotan innolla miten sen lammikon toteutus jatkuu. Alku on ainakin lupaava, jostainhan sitä on aloitettava.
Agnes ottaa tosissaan kesän
Nyt tulee näitä lähikuvia, kun tuo ilman kirkkaus ei muuhun kuvaukseen sovellu (siis minun kamerallani).
Rosa alba Maxima
Rosa foetida Persiana. Sain sen juurivesana ja se kukki viime kesänä ensimmäistä kertaa. Silloin jännitti, vaikka vakuuttelin, että lehdistö on kuvauksen mukainen. Hänen äitinsä oli parimetrinen jättiläinen ja teki tämän ainoan. Laitan koko pensaasta kuvan myöhemmin.
Kuun alussa ostettu R. pimpinellifolia Aicha, ja kukkaa pukkaa.
Värit ovat kyllä kameran kautta kulkiessa haalenneet. R. pimpinellifolia Papula
Tämä talonpoikaispioni on niitä harvoja kukkia, joita tämän talon pihalla oli, kun me ensimmäistä kesää v. 2004 aloimme kunnostaa pihaa. Edesmenneen asukkaan sukulaiset kuulemma veivät lähes kaikki perennat. Seuraava omistaja piti taloa tyhjillään ja pihaa pitkällä heinällä. Juuri ennen myyntiä ajeli ruohonleikkurilla kaikki pois. Kesti vuoden, ennen kuin huomasin pari pionia ja kultapallon. Lisäksi täällä oli töyhtöangervo, jotain syysasteria, kaksi idänunikkoa, tarha-alpia ja ruskoliljoja. Omenapuita ja muutama marjapensas kuuluivat myös kauppaan.
Naapurin tontti on niin puinen, että saan rajalle tehtyä tälläisiä hämärämpiä penkkejä.
Viiniköynnös ei vielä kuki, toisaalta en kyllä ole leikannutkaan sitä sääntöjen mukaan.
Päivänkakkaraa, siperiankurjenmiekkaa, kimikkiä ja leikkaamatta jäänyt aaprotti oudossa valossa. Keskelle kuvaa tuli tuollainen utu. Toisaalta paikka on ihan noitapenkin lähellä=0
Näin kävi, kun valkoinen ja lila Illakko tapasivat toisensa. Tämän rapistuvan kaunottaren lajikumppaneita on tontin reunat täynnä.
Kiitos taas kun kävitte.
Kyllä sinulla on tosi kaunista siellä...kiitos kuvista