Näin upean kukkasen sain mieheltäni.....
Miniän tekeleen sitoma kimppu...
...ja tässä ryhmäkuva....
Sain tänään jo pikkuisen ja sympaattisen ruusun
Tämmöinen kukkii äitienpäivän kunniaksi. Voi kun vielä osaisin käyttää kameraa niin, että väri toistuisi kunnolla.
Tällainen äitienpäivä kukka sitten tänävuonna
Minä sain kolme kukkaa:
Minä sain peräkärryllisen multaa, clematiksen , tuijan ja tuivion. Mummun pikkukullilta...no ei voi sanoa noin....siis pikkukullannupuilta tuli kimppu valkovuokkoja ja itsetehty kortti, joka kruunasi päivän
Kortin minäkin sain. Sydämet on leikattu paperista.
Sisäsivulla tällainen. Voin kertoa, että kyllä herkisti! Lahjaksi Jii hitsasi seinäpyykkitelineen 3 irronnutta tankoa. Olleet rikki jo kauan, eli jotain hyvin kevyttä vain on voinut laittaa.
Sain tyttäreltäni 6 v tällaisen ihanuuden! Siinä on hajuherne, auringonkukka ja samettiruusu. Ihana! Hoitopaikassa ovat laittaneet kasvamaan ja tehneet ruukut.
Toinen tytär oli tehnyt koulussa kauniin värikkään seinävaatteen, jossa oli huovasta tehtyjä moninkertaisia kukkasia, napit keskellä. Ja sitten sain viisi kappaletta clematiksia, kun itse tilasin Ihan oli sovittu juttu juuh, muita kukkia kielsin ostamasta.
LukinLilja, mikä upeus tuo sinun kukkasi on?
Lukinliljan ihanuus taitaa olla jaakopinlilja.
Näin meillä onniteltiin
Voi kuinka suloinen kortti Rusokilla:) Minä sain kukkakimpun ja ruusun sekä lahjaksi retken puutarhalle ihan yksin - ei ollut isännyys portilla kertomassa että liian kauan, paljon ja kallista:)
Jaakopinliljahan tuo kukkani on, niin kuin MarjaBee sanoi. Istutuksesta kukintaan meni tasan neljä viikkoa. Kyllähän minä sitten ihan lahjaksikin sain kukan, kärsimyskukan! Ja ison saavillisen hevonpeetä! On mulla äitienpäivälahjatoiveet. (Luulette vielä että elämäni on pelkkää kärsimystä ja ukkokin kantaa mulla pskaa).