Nyt nuo kärsämöt vasta ovat oikein punavärisiä, siis ovat kukkimisessaan myöhässä. Meillä vitosalueella ei kuki vielä puhahattukaan. Näin ei ole käynyt ainakaan kymmeneen vuoteen.
Eikö tälle ketjulle ole käyttäjiä?? Itse en ole avannut omia pihasivuja kun puutarhani/pihani on niin vaatimaton ja luulen että meitä olis muitakin.
Nyt on valkoisten kukkien aika . Kuvan otin ikkunasta, ei hyvä
esteri, luulen ettei monikaan ole tätä ketjua kuvagalleriasta joko osannut etsiä, tai sitten ei vaan löytänyt kuten et sinäkään alkuun meinannut löytää Hyvin käyttökelpoinen ketju, voisin itsekin laittaa tänne joitakin kuvia mutta pihani ei oikein ole vielä kuvauskuntoinen.
Onko sinullakin valkoinen teema istutuksissa? Kaikki kasvit, vaiko vain nuo yhteen aikaan kukkivat? Muistaakseni Tipilinnullakin on hakusessa valkoisena kukkiva piha
Muoks: mikä on tuo oikealla ja keskellä oleva valkoinen korkea? Perennalta näyttäisi?
Huu, se on lehtoängelmä eli perenna joka kukki näihin aikoihin
En miekään viimeksi tätä ketjua löytänyt. Täytyykin muutama kuva joku päivä otella.
Tässä pari kuvaa.
Upeita ja inspiroivia kuvia.
Ihania pihoja Kurpitsalla ja beellä, uskomattoman paljon kasveja. Nuo been penkin reunukset on kyllä viimosen päälle siistit. Onko kantatut vai onko reunuksessa sepeliä? (vai näkeekö silmäni mitä sattuu, ihanan siistit joka tapauksessa
Voi Bee kun siulla on upeaa, kertakaikkiaan!
Yhdyn minäkin näihin kehuihin: hieno piha sinulla, Bee! Ansaitsisi ihan oman kuvagalleriansa…
Minäkin kannatan Kurpitsan ja been omia kuvagallerioita, noita kuvia katselisi mielellään vaikka kuinka paljon
Tuo sepelireunus on kyllä sen verta hieno juttu, että lainaan sitä ideaa varmasti joskus johonkin.
Villiviini on tainnut mennä jo vähän överiksi?
No joo… taloko siellä takana on :)?
No talohan siellä. Ja tässä vielä vähän lisää villiviiniä.
Markham Pink''s ja lumikärhö ryöstäytyneet käsistä
samoin tämä lumikärhö peittää alleen kaikki muut.
No, jopas jotakin, lumikärhökö on noin elinvoimainen? Kukkiiko se ahkerasti? Taitaa peittyä lumivaippaan keskellä kesää?