Omia kuvia vapaasti: Puutarhurileimat - kuvia tatuoinneista

Tänne saa laittaa kuvia leimoistansa, ja mielellään ehkä tarinaa taustoistakin. Jos niitä on, siis tarinoita.

Mulla on ollut jo pian 15 v eka kuva, siitä ei ole kuvaa, mutta nyt on kaiken kesää kotitarvetatuoija ollut käytettävissä ja tulostakin tullut. Ekaksi alkoi lisko kiipeilemään säärivarressa, mutta siitä en ole saanut onnistunutta otosta. Seuraavaksi tuli olkapäähän tällainen sydän:

Seuraavaksi iski ruusu säärivarteen.

Tänään piirusteltiin käsivarteen taskurapu. Olisin mieluummin halunnut hummerin, mutta en saanut aikaan (lue: löytänyt netistä) mieluista mallia. Jotain väriä tähän täytyy vielä lisäillä.

Hienoja tatskoja, siisti ja kaunis jälki mun silmään :slight_smile:

Toiseen käsivarteen piirustelin mallin itse, Elämäni Hevosen kunniaksi. Tiedä sitten, onko kuva kellekään kunniaksi…

Meillä Ying Yang. Tässä kultamurun, minun on vasemmalla hartialla. Tatuoijan kanssa sovittu, että näitä ei muille tehdä, olen ihan leuhka kun itse suunnittelin kuvion ja piirsin siivet, onneksi tatuoija piirsi loput :smiley: Lohhari siksi, että ukko on kiinalaisessa horoskoopissa lohikäärme ja sehän on suosikkieläimeni :wink:
Mieli tekisi jatkaa korvalehdelle tribaaliköynnöksenä :slight_smile:

Kuva jokseenkin rakeinen, on se oikeasti ihan siisti…

tämä kuva löytyykin jo tuolta orkidea sivuilta mutta pistetään tää nyt tännekin, eli, tässä mun kukkasia

ja tässä sitten koko selkä… tiedän, on oudosti sommiteltu mutta ensin tehtiin tuo tikru ja sitten halusinkin tuon jellonan jne… yhdistettiin sitten tuolla sini-liilalla taustalla kun sitä oli jo tiikeri kuvassa…

tämä on uusin. Se on mulla oikeanpuoleisessa reidessä.

paulastiina: kaikki kuvat olen ottanut itseäni ajatellen, en kenenkään kunniaksi. Esimerkiksi tuo reiden heppa on paikka mistä kukaan ei sitä näe (paitsi oma ukko), mutta kun olen sen omaksi iloksi ottanut niin eipä sen väliä. Kuvieni tarkoitus on ainoastaan ilahduttaa minua ja kaunistaa ihoani. Kuvillani en halua ärsyttää ketään, ellei joku nyt halua erityisesti ärsyyntyä niistä.

Onpas upea tuo ihmisheppa. Minulla  on joskus ja muinoin tatuoitu tonne selkään, oikeaan olkaan käärme. En pysty itse ottamaan kuvaa.

Nyt Inksu on aina mukana :slight_smile: