Paavalinkukka (Saintpaulia), Saintpaulia, Osa 1, Suljettu

Doddii! Nyt on ensimmäiset poikaset ilmestyneet. Aika nopsaa näyttäävät kasvavan :D

Sashalta saatu santtu avasi ensimmäisen kukkansa 

kurpitsa, OHHOH! Onpas sinulla kultaiset kädet, kun jo nyt kukki, minulla aloitele tuo myös, mutta vielä tosi pikkuiset nuput

Myönnä pois, että vähän epäilit kun näit surkeat sisäkukkaninaurua

kurpitsa naurua

Kiinnostaako ketään juurtuneet lehdet April in Paris, Flashy Trail ja Rob`s Smarty Pants . Kaikki kolme siis yhdessä.

edelliset varattu, mutta olisi toinen kolmen kimppa Ajohn`s Yellow Submarine, Beautiful Dreamer (siinä ainakin jo poikasia) ja Shiawasee Trail.

Jutita, jokos noita oli mulle tulossa???kieli ulkoa

Powwow vaan jaksaa..

Samoin tämä..

Ja kokoliila..

Oi mikä kukkaloisto, upeita!!!

silkkaa kauneutta. Upeita sydän

Miten ihmeessä te tuon teette? Täällä ei kuki taas yksikään -kääk! Viime vuonna näin sentään jokusen kukan.
Voi pirjoh, varsinkin toi Powwow on vallan ihana...

Onko Powwow:n lehdissä vaalea reunus vai näyttääkö se vain kuvassa sellaiselta? On kyllä upea tuo Powwow....

Leija! Sain sulta tuokokuun allussa ilm. valkoisen santun lehtiä pari yhden punaisen. Kolmesta lehdestä kahdessa on jo alut!! Ihanaa!!!

Kyllä ne oikeasti sellaiset onhymy,

pitsireunaiset.

Joutavana soppalautasellinen juurtuneita santunlehtiä, erilaisia ja -värisiä eikä enää yhdenkään väriä muistissa. Haluaako joku koko "sopan" ?

Menneet. Otan yhteyttä teihin, jotka hölötitte suoraan.

Tämmöinen suloisuus on lähtöisin muajussin aarreaitasta, kiitosta vaan!
siis täähän on eka, minkä oon saanu lehdestä juurruttamalla vielä kukkimaankukkanen

Tuleeko PirjoH, lehdestä kasvatettuihin pistokkaihinkin tuollaiset "pitsireunaiset" lehdet? Jos, niin voisin olla ensi keväänä käsi ojossa kun vaihdat multia/ruukkua ja karsit lehtiä pois