Mulle ainakin tuli sähkikseen tieto että jos haluan maksaa luottokortilla niin heille pittää lähettää kortin tiiot vaikka faksilla ja viestissä oli se sähkis johon maksetaan Pay pallilla, mitä se sulle sannoo?
Mulla se meni suoraan Paypalliin
No mulle toi tuli varmaan siks nuin ku mullei sitä pallia vielä sillon ollu
Jadelta puuttui pallit!
Seku hupiani kokkeilin tehä tilauksen Matti Meikäläisenä, ihan normisti anto menna maksaan pallin kautta
Juti, no sullon palleja minunki eestä
No voi helkkari, kyllä tähän varmaan pallit tarvii, kun ei onnistu. Nyt ei älli enää piisaa;)))
Hö…miksi en ostanut Tarjoustalosta ihanan sinistä santtua kun sellaiseen kerrankin törmäsin. Semmonen lilaan vivahtava vaaleansininen. Kävin tänään Plantsussa eikä siellä ollu sen väristä. Ja kun menin Tarjoustaloon ei sielläkään ollu enää kuin niitä vaaleanliloja! Että ottaa pattiin. Halpakin ois ollu.
voih PikkuPioni, kuullosti hyvältä löydöltä. Pitää vaan heti napata, jos kaupassa näkee erikoisemman…olen jatkuvassa valmiustilassa,hih
Tytön koneella noi hankalat sivut toimii, teenkin tilauksen siellä, kun pittää äijä viedä keskus-sairaalaan, niin on huomenna jyväskylän keikka tiedossa ja samalla vois piipahtaa kukkasia kurkistamassa;)
Jippii tilaus tehty, helppo nakki. Mun koneessa varmaan jo tilausesto saldo ylitetty tai jotain muuta vastaavaa, kun ei tykänny toimia;)))
Onko muuten dibleysillä hinta-laatusuhde kohdillaan? Mahdottoman nättiä olivat ainakin kuvissa.
Voi kökkö, sinäkö tilasit sieltä, seku sua vasiten höykkäsin, sielon aivan surkeet kasvit ja mullassa asuu krokotiilejä, net vaan intoutuu provadosta…ei sentis Ihan kait nuo hyviä on
Nätin värinen santtu oli eilen ostettava
Kokeillaampa löytyisikö keltään tätä santtua. Minulla itselläni siis oli emokasvi josta olen useita lehtiä jakanut vuosi-pari sitten täällä. Vuosi sitten tämä emokasvi kupsahti mystisesti ja ihan mielellään haluaisin sen takaisin. Kyseessä on ihan nimetön santtu. Tässä santussa on pienehköt, kerrotut, vaaleanpunaiset kukat. Lehdet ovat kirjavat, muistaakseni myös hieman punertavat. Kasvutavaltaan oli ainakin minulla aivat litteä. Parhaimmillaan kasvi oli halkaisijaltaan likemmäs 30cm mutta korkeutta ei varmaan ollut kuin 5cm.
Auttakees tällaista, joka ei ole santtuja kasvatellut oikeesti koskaan.
Eli kuten olen jossain toisella palstalla sanonut, etsin jotain kissankestävää huonekasvikokonaisuutta ja kaipaisin väriä. Santuthan olisi mukavia. Kissankestävä niistä tehtäisiin niin, että he saisivat asua lasipurkissa. lasipurkin pohjalle tekisi mieli laittaa jotain koristekiviä ja ruukku sinne kivien sisään.
Onko santulla mitään mahdollisuuksia menestyä tällaississa olosuhteissa? paljonko santtu kaipaa valoa? ja jos santtua kastelee sinne kivien joukkoon, pärjääkö se, olen ymmärtänyt, että sitä pitäisi kastella lautaselle
Toivottavasti te santtugurut viitsitte vastata näihin aloittelijatasoisiin kysymyksiin.
Jmi, ei taida olla samaa laatua, jonka lähetit mulle alkukesästä? viime vuonna. Vaaleanpunainen on, aika rennot kukkavarret, tosi kaunis, mutta mulla kasvaa aika korkeana. Oliskohan sen yhteydessä puhuttu jotain venäläisestä alkuperästä? Nimeä ei kuitenkaan ole.
Hei Kuunari. En tiedä paljonko valoa lasiastiassa oleva saintpaulia vaatisi kukkiakseen. Tuleehan valo ikkunalaudallekin lasin läpi, ehkä se lasiastiakaan ei vaikuta siihen mitenkään. Saintpaulian ei saa antaa olla pitkään seisovassa vedessä, se saattaa mädäntyä, mutta jos sen saisi istumaan niille purkissa oleville kiville niin että vesi ei yltäisi saintpaulian ruukkuun saakka? Ruukusta voisi vetää läpi neulelangan jonka kautta saintpaulia imisi veden sieltä kivien välistä. Kai se siellä viihtyisi, ei tietenkään ole omaa kokemusta.
No niin tässä tää sitten nähtiin. muistin purkin mitat väärin ja ostin 3 santtua Prismasta. purkkeihin ne ei mahtunutkaan, joten laitoin ne isompaan kulhoon vierekkäin ikkunalaudalle. Yön aikana kissat olis syönyt niistä kukat pois.
eli se minun santunkasvatuksesta, sitä kesti jopa 12 tuntia!
Tässä komeilee Irish Flirtin poikanen. Minulla taitaa olla jotain valkoisuutta aiheuttavaa linimenttiä vedessä, kun saan aina aikaiseksi näitä valkolehtisiä versioita. Flirtistä sain kaksi poikasta. Toisesta tuli vihreälehtinen, ja toinen on puoliksi tälläinen kirjava. Mistähän tämmöinen mahtaa johtua? Kuva on vähän vanha, ja kasvi on jo kasvanut vähän isommaksi, mutta se todella tekee koko ajan puolet lehdistään valkokirjaviksi. Onkohan se saanut liikaa lannoitetta?
Jonkun ravinteen puute aiheuttaa tuollaista samoin valon puute.
Onko sulla molemmissa samaa multaa/lannoitus? Samanlainen kasvupaikka?
Molemmat kasvavat saman lampun alla. Eivät näe päivänvaloa. Lannoite on samaa, multakin on samaa.