Paavalinkukka, Saintpaulia
tarleena, seuraavalla kerralla, kun teet tuon tempun, varoita vähän etukäteen. - olisi mukavampi, kun siihen ykkösketjuunkin tekisi linkin tulemaan tähän uuteen. pitäisi vaan huomata/ehtiä tehdä se ennen kuin lukitset ketjun. - nyt en ihan ehtinyt:-(
Tarleena ja RitvaL sopiiko, että postitan santun lehdet 27. päivä? On niin kiirettä koulussa ja töissä, ettei nyt kykene "ylimääräisiin" ponnistuksiin.
Kenen kanssa mää lupasin vaihtaa L’Heure Bleun lehden Frozen In Time santun lehteen?
Tänä keväänä en vaihtanut santtuihin multia kun alkoivat tekemään nuppuja. Katson nyt miten käy näiden kanssa. Täh än kuvaan pääsi tänään kukassa olevat.
Antte 81, oikein hyvin passaa. Esterillä ihana kukka paljous!
Esterillä on ihana värien kimara:)
tarleena, miul olisi juurtunut Playful Spectrumin lehti, jossa on jo pikkuisia poikasia. Laita osoitteesi hölönä, jos haluat sen!
Voi mieletön, miten nätti tuo Playful Spectrum, kun googletin kuvahakuun. <3 Löytyisipä minullekin jostain joskus ylimääräinen lehti. toivoo
Kauniisti kukkivat esterin santut. Käy ihan kateeksi…
Antte 81, me sovittiin tuosta L’Heure Bleun lehden vaihdosta Frozen In Time lehteen. Joko uskaltaa lähetellä?
Jolinar lähetetään sitten 27 päivä.
Elkää unohtako että Playful Spectrum:sta tulee helsposti sportia (vaaleanpunaisia ja vaaleansinisia kukkia)
Jos tulee paljon poikasia yhdestä lehdistä, jättäkää ne mahdollisimman paljon itsellen poikasia, jos haluatte sen oikean Playfull Spectrumin saada
mulla kukki nyt Zima ulibaetsja (talvi hymyilee)
kuva en pysty nyt näyttämään, laitan kun on mahdollista
Kiitti Sasha kun sanoit tuosta PS:sta, mulla on nyt siinä ihan hyvänkokoinen vauva
ja minä en tiedä onko mulla playfull spectrumia ollenkaa enää. Se on mahtavan värinen
onko kellään pink lady? minulla se rupea kukkimaan, eikä se näytä kivalta
:))
Hihhii. Olen niin iloinen, sain täältä parilta ihanalta immeiseltä hienokukkaisia santtuja ja nyt on muutama minisanttu tulossa jenkkilästä Robs violetbarnista:) Yhtäkkiä minulla onkin 3 marketti santun lisäksi nimellisiäkin santtuvauvoja tuloillaan joista saan ikkunalaudoille täytettä Kivakivakiva
Minkä väriset lehdet Pink Ladyllä on? Mulla on myös Leprachaun’s Daydream. Toisella on heleän vihreät lehdet, toisella tumman vihreät. Kumpi on kumpi?
Mulla molemmat kuolleet, mutta muistelisin että Leprechauns oli tummempilehtinen.
minun pink ladyssa on tummat lehdet ja ala puolella punainen, kukat aloitavat, ovat vaaleanpunaiset
Voiko olla mahdollista, että mun santtulehti on pyöräyttänyt kaksoset?? Laitoin siis santunlehden multaan ja sen juurelta alkoi pukkaamaan pikkulehtiä. Erotin emon pois pienistä ja nyt näyttäisi siltä, niinkuin siinä olisi kaksi “ruusuketta” lehtiä vierekkäin… Vai näenköhän miä halluja?
On täysin mahdollista. Yhestä lehdestä voi saada useita ruusukkeita.