Paavalinkukka (Saintpaulia), Saintpaulia, osa 2, SULJETTU, -> Osa 3

Miul olisi pikkiriikkinen Red Lanternin poikanen vaihtoon.

Siirrä vaan kaikkien pistokkaiden postittamista viikolla, etteivät vaan palellu.

Tuo postitusten siirtäminen kuulostaa hyvältä idealta.

Ja kiitos taas siipihenkilölle, kun teit minusta hieman viisaamman. :smiley:

Oikein hyvin passaa

Santuissa on tänä keväänä julmetusti nuppuja, tämä jo näin pitkällä. Rob''s mad cat.

Wau, onpas komea.

Hieno väri!

Hieno hullu kissa, minulla on tuosta kaksi lehteä juurtumassa, toivottavasti alkaisivat kasvamaan

Eipä mitään, Safrane. Kun on jostain seitsemänvuotiaasta asti leikkinyt santtufarmin kasvatusta, alkaa tässä olla jo santtujen sielun elämä hanskassa. xD

Tuo Rob’s mad cat on aivan upea. Tuon kun jostain saisi :-o

Minä en ole vielä uskaltanut lähetellä mitään. En halua palelluttaa kasveja. :frowning:

Santulla vahinko vaan nimi kateissa tunnistako joku tämän.

se on vielä pieni, ei ainakaa “musta helmi”, lehdet ovat ihan erillaiset.

Mustahelmessä ei vielä näy nuppuja.

Niinpä onkin hyvä, Kiitos vinkistä hoyabella. En muista läheskään kaikkia näitä nimiä, niin tästä on hyvä katsoa mikä mikin onhymy.

Tänään tuli postista mulle santtuja ja tilaaja lahjana saatu narrinhiippa "sunshine". Miten päin nuo narrin mukulat istutetaan multaan ja kuin syvälle? Santtu Warm Sunshine on tosi pieni rääpäle.

No niin siinäpä onkin sitten sulla mukava työmaa kun purkitat ja hellästi hoitelet niitä.

Oi nuo ihanuudet on dibleysilta

Ihana paketti! Toivottavasti saat kaikki menestymään.

mun mustahelmen lehtipistokkaat otti ja kuoli talven aikana, harmittaa vietävästi!

Minkä kokoisia nuo dibleysin santut ovat?

Koko vaihteli. Pääasiassa ihan hyvän kokisia nuoria taimia. Warm Sunshine on melko rääpäle. Kuvassa isoin ja pienin.