Ei oo mitenkään harvinaista, että juurrutuksessa oleva lehti kasvaa kokoa. Mullaki RS-Lady Macbeth paisu niin,että ennen kuolemaa lehen varsi oli melekein yhtä paksu ku mun pikkurilli.
Onneksi tuota Scandalia oli kaksi lehteä, joista toinen älys lisääntyä. Pitkään kesti silläkin, melkein puoli vuotta.
Nyt en hoksannu, miten viestiä muokataa.
Piti vielä Jadetsulta kysymäni, että lisääntyikö se Lady, vai kasvattiko vain itseään?
Kyllä se lisääntyki
Jadetsu, siinä sivussa vai vasta kun oli tyytyväinen omaan kokoonsa?
Samaan aikaan se niitä pentuja ähersi
Minulla on tällaisia pikkuruisia perinnesanttuja, joista tuo suurin on Pixie Blue. Jännä nähdä mitä näistä tulee.
Olen täällä kakapo, ja haluaisin sen nimeni tilalle. Miten toimin? Kuvakin olisi hyvä olla olemassa
Käsittääkseni nimi pitää poistaa tuolta tiedoista, niin nimimerkki tulee takaisin.
Saksan-vauvat ovat täällä \o/ Lajikkeet ovat:
1. LE Ajsedora
2. Wild Irish Rose
3. Ozornye Volki
4. Blue Tail Fly
5. Senk’s Azalea Trail
6. Shiawasee Trail
7. The Madam
8. Dancin’ Trail
Mullei oo koskaan putkahtanu, eikä tule putkahtamaankaan :laugh:
kakapo, toki on. olet itsekin kirjoittanut tähän ketjuun
tietokannan uusajossa on moni muukin huonekasvi-ketju joutunut väärään karsinaan…
kakapo, haku-toiminto (suurennuslasi oikeassa yläkulmassa) löysi tänne ketjuun. Tämä on siirrossa sujahtanut väärään aakkos-väliin kuten muutama muukin ketju kuten mai-lee tuossa ehtikin jo kertoa. Valvojilla ei ole työkaluja asian ratkaisemiseksi, joudutaan odottelemaan sitä että ylläpidolla on aikaa alkaa näitä ketjuja siirtelemään, tai vaihtoehtoisesti että valvojat saisivat sellaisen työkalun käyttöönsä.
Onkohan käynyt ‘rikkinäinen puhelin’ -juttu? Kävin AVSA:n sivuilla ja silmiin sattui ‘Ian Minuet’ niminen santtunen, joka on tasan saman näköinen kuin ‘Jan Menuet’. Jan Menuetia taas ei löytynyt em sivuilta. Taitaa mennä minilappu uusiks…
Maanantaina lähtee rolloa kohti tulemaan 60 lehtipistokasta. Ei ole taas mittään tolokkua tässä(kään) hommassa
Eihän sitä kahta lehtiä hyövää ees tilata
Tyhmä kysymys: Lannoitetaanko lehtipistokkaita sen jälkeen, kun ne ovat juurtuneet?
Minoon lannottanu vasta sitte ku vauvat on vähän kasvaneet ja sillonki varovasti. Sitte lannotan kunnolla ku alakavat olemaan irrotuskokosia
Ok, kiitos Jadetsu.
Pöh. en saanu poistettua tätä, niin muokataan sit.