Mä liotin pikkurillinpään kokosen kipenen pariin litraan vettä ja kastelin sillä, vielä eivät ole kuolleet En tiijä sit oliko liijan pieni palanen, mut tohtinu enempääkään laittaa
Tekeekö jonkun muun kerrottukukkainen santtu yksinkertaisia kukkia? Tai toisinpäin. Ihmettelen.
Miusta nimi on S.rupicola.
RitvaL on oikeessa.
Käyttäkäämme siis molempia
RitvaL oikeassa ja kirjoitetaan pienellä, rupicola, koska on luonnonlaji
Isäntä on keränny ruukkuja mun mikromineille
Apache Magicilla on punakat penikat
Viikossa tulivat
Mukavaa ruukutushommaa tiiossa
MIun eka santtu joka kukkii ,joku tavis versio vissiinkin,nimestä ei tietoa.
Nämä tämmöset on aika ärsiä istutettavia
Jadetsulla täytyy olla aikamoinen hollitupa johon nuo kaikki mahtuu
Oon justiin suunnitellut vähentää kasvien määrää. Kaikenaikaa saa olla nyppimässä ja kastelemassa, ja muutakin pitäisi ehtiä.
Alakaa olemaan kertsimukissa ahasta
Mun piti talvella kastella kaksikin kertaa viikossa kun kukkaruukkut on kaikki ikkunalaudalla patterin yläpuolella. Kerran viikossa käyn kans trimmauskierroksen läpi. Vaihdatteko muuten joka vuosi saintpaulioille uudet mullat vai harvemmin? Mä ajattelin jättää tänä vuonna mullat vaihtamatta ja antaa vain lannoitetta tarvittaessa…
En vaihda kun katkeilee aina puolet lehdistä jos yrittää. Lannoitetta muistaessa ja kahvia melkein joka kastelulla. Hyvin viihtyvät, tänä keväänä tosin unohdin santut talvehtimisikkunoilleen liian pitkäksi aikaa, aurinko poltti muutamalta melkein kaikki lehdet…
Mä oon laittanut noille ihan vaan niitä Biolanin kanankakkatikkuja multaan ja välillä lorauttanut kasteluveden mukana sitä Greencare vaaleanpunaista lannoitetta. Tällä hetkellä kaikki näyttää ainakin tyytyväisiltä ja kukkii ahkerasti.
Jadetsu, kukahan tämä on? (Sinulta lähtöisin…)