Parhaat naurut kirvoittanut "kirotusvirhe"

Mistäpä putkahtikin päähäni aamulla yksi hauska tapaus. Sain kaveriltani sähköpostia ja hän kirjoitti:

"Minulla on vielä viikko täitä ja sitten pääsen vapaalle" Että mä nauroin katketakseni. Hän varmaankin tarkoitti töitä......

Varmasti on muillakin vastaavia tapauksia, pistäkää tänne, niin saa nauraa hymyä

Alkuperäinen kirjoittaja: Maksaruoho

Irtisanon kakki sopimukset…

Mun nimimerkkini on muutamassakin viestissä hupsahtanut haisuelliksi.

Minä täällä muutama vuosi sitten kirjoitin keijunmekosta näppihäiriönä siitä tuli keijonmekko!

PirjoA, tais olla Freudilainen lipsaus, siltähän se kyllä näyttää :smiley:

Joskus vuosia sitten, ennen tietokoneaikaa, olin kirjoittanut kirjoituskoneella erääseen viralliseen paperiin titteliksi ylirakastaja. Se oikea olisi ollut ylitarkastaja (ei kuitenkaan minun). Silloin se ei minua huvittanut yhtään asian tultua ilmi, ao. mieshenkilöä itseään sitäkin enemmän hymyä

mitähän mahdoit ajatella kun rakastajasta kirjoitit:))

En kaiketi mitään - kiireessä sitä kirjoittaa mitä sattuu. Mutta edelleenkin syynään erityisen tarkkaan juuri tuon sanan silloin kun se tarvitsee johonkin kirjoittaa...

Nicolaella oli tykki kirotusvihrepomppivaa naurua Ylirakastaja...pomppivaa naurua Aivan ääneen naurattaa, ei voi mitään!pomppivaa naurua

On eräässä myymälässä myyty kassakuitin mukaan n.pilluhousuja:)

Naurattaa se minuakin jo nykyisin, vaan ei yhtään naurattanut silloin…

Ja joskus erään s.kaupan vihannesosastolla punnitsemani sipulin hintalappuun tuli teksti “ripuli 0,15€”.

Mie muistan varmaan aina kun meidän yläasteen köksänkirjassa oli ruokaohje "Janssonin kusaus"...pomppivaa naurua oli varmaan hyvää???

Minä laitoin kaupan tarjous-ilmoituksen paikalliseen lehteen ja

sen päivän paras tarjous oli pyssynkyljykset.

Häntä koipien välissä karttelin kauppiasta muutaman viikon.

Kaikille em. hohotan täällä yksinäni ääneen, hyviä "mokia" naurua

Kuntosalille sattui minä, mies ja appiukko yhtäaikaa. Appiukko on tunnettu siitä, että käyttäytyy kuin aristokraatti. Sanoin hänelle; "No, tännehän on sattunut koko perse yhtä aikaa, kun sinäkin tulit".

Perhe, perhe, perhe, perhe…tankkaan nykyisin tarkasti ennen tuota sanaa.

MoonRiver, naurua

Heh, olikos Nicolae meidän Isännyyden toimistossa töissä - hänellä oli hiukan selittämistä, kun näin moisen virkanimikkeen eräässä paperissa8]

Kerran joulun alla sattui töissä käteen kirje, joka oli osoitettu “Arvopiparikeskukseen” (siis tarkoitti varmaan -paperi-). Tainnut olla lähettäjällä joulupiparit vaan mielessä.

Tuosta tulikin mieleeni kun asuin 1980-luvulla Klaukkalassa, tuli meille kerran kirje jossa postitoimipaikaksi oli kirjoitettu Kalukkala. Ja se oli kirjoitettu ihan käsin, joten mistään lyöntivirheestä ei ollut kyse naurua

Inki: enpä tiedä, mutta tuskin kuitenkaan. (Jos hän oli -80 luvulla valtion palveluksessa niin sitten ehkä...).