Ruusu Grace ei ole ollut kaatosateista moksiskaan.
Variegata kellopeippikin ehti kukkia tänä vuonna
Sweet Heidi jaksaa kanssa. Sanoin kuvassa näkyvä valkoinen corydalis on kukkinut koko kesän!
Taivaallisia omenoita sinun puussasi kasvaa
Mikä ihana pinkki kurjenpolvi kukkii kuvassasi 18.9. punalehtisen maksaruohon ja hopeamarunan keralla?
Entä oletko saanut jättiverbenat kylväytymään omia aikojaan?
Kurjenpolvi on nimeltään ‘Starman’, ihanan runsaskukkainen! Jättiverbenat on osittain kylväytyneitä, osittain keväällä kylvettyjä. Mutta ei esikasvatettuja. Siihen olen liian laiska!
Talvehtiiko tuo Red Baron -heinä (kuva pari sivua sitten) sinulla ulkona?
Mukava kuulla että jättiverbenat ehtivät siellä siemenestä täyteen kukkaan esikasvattamattakin. Kesäkukkaistutuksissahan niitä paljon näkee Suomessakin, mutta ovat varmaan hyvin aikaisia esikasvatuksia tai ehkä talvetettuja taimia.
Heissan Zibuli pitkästä aikaa!!! Nuo jättiverbenat ovat sinun siemeniä! Niitä, joita useampi vuosi sitten mulle lähetit. Ja kyllä, Red Baron on nyt kaksi talvea tuossa talvehtinut. Toivotaan, että talvehtii jatkossakin!
Ilmankos niissä oli tuttua näköä ;-D
Helmipihlajan syysväriä
Grace vähän enemmän auenneena
Vuoritatar kuuluu myös näihin kiitollisiin kukkijoihin.
Sinisalvian huikaisevaa väriä… (annemamma, mulla on nyt tästä sulle siemeniä)
Punavaahtera
Kämän kärhön dyykkasin vuosia sitten yhden puutarhamyymälän roskiksesta. Luulisin sitä korean kärköihin kuuluvaksi.
Vuoritatar siirtyikin sitten tosissaan hankintalistalle. Sitä jo yhellä puutarhalla peipon kanssa katseltiin, sehän on nätti.
Olet oikeassa kärhösi kanssa (upean näköinen muuten); vaikuttaa koreankärhöihin kuuluvalta Pagodikärhöltä (Clematis chiisanensis ´korean Beauty´).
Olikos se niin, että kärhöjen siementaimet voivat olla mitä vain??? Vai miten se nyt oli…