Patsaat, koristeet ja muut hörhelöt

Hyvät kaupat teitte :+1:

1 tykkäys

Tosi kaunis! Kelpaisi miullekkin.

1 tykkäys

Varo ettet vahingossakaan kaada tuota. Mä särin omani viimevuonna, ku se kaatu. Alinosa jäi ehjäksi kaksi ylempää hajosi… :face_vomiting:

1 tykkäys

Tuo, meni sököksi :face_vomiting:viimevuonna. Kaksi ylintäosaa hajosi,aikakii on voinut niitä haurastuttaa

4 tykkäystä

Kaunis! Saitko korjattua?

..

En tietenkään :weary_face: Laitoin kalan alaosan tilalle

8 tykkäystä

Wau! :heart_eyes: siitähän tuli vielä hienompi! :grin:

5 tykkäystä

Ai oot sitämieltä… tuo alkuperäinen ylinosa ku vähä kokeili sitä.. niin siitä hajosi paloja. Eivät ilmeisesti kestä pakkasta yhtään…

Mistä tuon kalan sait ja miten se on kiinnitetty tuohon?

Itse asiassa tuokin kala hajosi alaosasta ja laitoin sen tuon suihkulähteen sisäputkeen kiinni, kaivoin sen varastosta, kun tuo ns suihkulähde hajosi yläosasta. Oon tainnut ostaa tuon jostakin ns alesta K-raudasta

Mulla on toinenkin samanlainen suihkulähde kala, sen ostin 2-3v sitten -50% Parikkalasta sisustus värisilmästä tms Tosin se on ollut vitriinin päällä, eikä hajua yhtä helposti siellä.

1 tykkäys

Minä ajattelin, että voisit laittaa pumpun siihen, jotta kala pursottaa vettä. :grinning_face_with_smiling_eyes:

Jooo, se on mahdollista,…mutta menee äkkiä tukkoon :-1:t6: kaikkee roskaa tulee, ja se tukkeutuu,..

Eikö siihen voi laittaa suodatinta?

On siinä jonkinlainen Superlooni, mut sekin tukkeutuu nopeesti

Pölyy näkyy olevan, sen toisen päällä :face_vomiting:

2 tykkäystä

Hieno miekka tuolla taustalla. Toivottavasti toimii vain hengen aseena :sweat_smile: .

sillä meidän sota-aseemme eivät ole lihalliset, :dagger:vaan ne ovat voimalliset Jumalan edessä hajottamaan maahan linnoituksia.:folded_hands:t2:

2 tykkäystä