Hyvät kaupat teitte ![]()
Tosi kaunis! Kelpaisi miullekkin.
Varo ettet vahingossakaan kaada tuota. Mä särin omani viimevuonna, ku se kaatu. Alinosa jäi ehjäksi kaksi ylempää hajosi… ![]()
Kaunis! Saitko korjattua?
Wau!
siitähän tuli vielä hienompi! ![]()
Ai oot sitämieltä… tuo alkuperäinen ylinosa ku vähä kokeili sitä.. niin siitä hajosi paloja. Eivät ilmeisesti kestä pakkasta yhtään…
Mistä tuon kalan sait ja miten se on kiinnitetty tuohon?
Itse asiassa tuokin kala hajosi alaosasta ja laitoin sen tuon suihkulähteen sisäputkeen kiinni, kaivoin sen varastosta, kun tuo ns suihkulähde hajosi yläosasta. Oon tainnut ostaa tuon jostakin ns alesta K-raudasta
Mulla on toinenkin samanlainen suihkulähde kala, sen ostin 2-3v sitten -50% Parikkalasta sisustus värisilmästä tms Tosin se on ollut vitriinin päällä, eikä hajua yhtä helposti siellä.
Minä ajattelin, että voisit laittaa pumpun siihen, jotta kala pursottaa vettä. ![]()
Jooo, se on mahdollista,…mutta menee äkkiä tukkoon
kaikkee roskaa tulee, ja se tukkeutuu,..
Eikö siihen voi laittaa suodatinta?
On siinä jonkinlainen Superlooni, mut sekin tukkeutuu nopeesti
Hieno miekka tuolla taustalla. Toivottavasti toimii vain hengen aseena
.
sillä meidän sota-aseemme eivät ole lihalliset,
vaan ne ovat voimalliset Jumalan edessä hajottamaan maahan linnoituksia.![]()



