Mrs Salter Bevis
Deacon Picote
virpis, Great Bricett, onko talvehtinut…minulla kahden talven jälkeen kuoli pois, tykkäsin kasvista kovin
Herkkä tuo Deacon Picote.
juu, tiedän kyllä ettei ole olemassa puhtaan keltaista tai sinistä pelargonia. vois sitä kuitenkin edes hiukan vivahtaa nimessä mainittuun väriin. minkä takia ne kellertävät ovat kasvultaan onnettomia?
kyllä siinä on sinisen kylmä vivahde
en tiedä miksi, en tiedä kasvijalostuksesta mutta jotkut asiat ei vaan onnistu?
Great Bricett on ollut minulla 4-5 vuotta, mutta huono talvehtija on minustakin.
Kauniita nuo sinun sekoitukset Vuokkis! Tule joskus kurkkamaan mun kukkia kun liikut täälläpäin.
Juu, pitäisi tulla. Nyt taas niin kiinni täällä. Onneksi mun Pelargonit on sisällä,suurin osa. Ulkona joku ihme hörhö niitä repii. En tiedä, mikä lie, repii kappaleiksi kukka-osia. Silppua lentelee pitkin pihaa ja rappuja.
Blue Sybil
Tuo Blue Sybil .
Ostin tänään Prismasta puoleen hintaan hieman ränsistyneet pelargonin, kun kukat olivat niin kauniin väriset. Kuivat kukat poistin jo, vielä pitää ottaa noi keltaiset lehdet pois.
Piristyykö tämä vielä kun pääsee parempiin oloihin vai täytyykö tuolle tehdä jotain, esim leikata? Lehtipistokkaan meinaan tuosta ainakin ottaa talteen siltä varalta, että ei tuosta piristy.
vielä lähikuva parhaimmasta kukinnosta
Hyvin piristyy, uus multa ja huonot lehdet pois. Ja oliko se siellä sisällä vai ulkona?
No siis ihan marketista ostin, en siis kesäpiha-myymälästä
No valohan sen saa piristymään, mutta tietydti varo ettei lehdet kärtsää jos nyt sattuu aurinko paistamaankin.
Minulla olisi tällainen nimetön kaunotar jolle toivoisin saavani nimen, onko kenelläkään ollut samanlaista, persikanvärinen vaaleilla raidoilla, lehdessä heikohko vyöhyke. Olisin kiitollinen jos voisitte ehdottaa jotain mitä voisin verrata omaani. Seitsemän terälehteä.
Lappeenrannan Plantagenissa oli Orange Fizz-tuoksupelargoneja 4,95.
Pelargonium grossularioidesin hauska siemenpallukka.
Onko kellään kuvaa, millä tavalla tätä kasvatatte? Onko amppelissa? Miul on hirveitä roikkoja, pitäisi vissiin yhdistää samaan ruukkuun ja laittaa amppeliin.
Tosi kaunis tuo Varjolilja57:n pelargoni.
Siis aatelkaa, monessa mun pelargonissa on nuppuja, oon ihan ite ne kasvattanu pistokkaasta, kyllä nyt voin vähän paukutella henkseleitä =)
Kiva tunne Ja jos saat sen mun sitruunantuoksuisen kukkaan niin kerro ihmeessä miten…