Tässä voi antaa,etsiä ja vaihtaa pelargonin pistokkaita postimaksua vastaan.
Ou nou, perkasin tästä ketjusta vanhat viestit pois ja vahingossa meni sitten se ajantasalla oleva uusin siinä mukana :crying: Kuka sen viestin tänne olikaan laittanut, voisitko laittaa uudelleen ? Anteeksi vielä hölmöilyni !
Löytyisikö erilaisia tuoksupelargonin pistokkaita?
Löytyisiköhän keneltäkään Noel Gordonia tai Sister Henryä? Samoin on hakusessa Unicorn Monday Morning vuosi sitten henkensä menettäneen tilalle. Kelpaa toki muutkin joita mulla ei vielä ole. Juurtuneita vaihtareita ois tällä hetkellä Elmsett, Tornedalenin varsipistokas ja ilmeisesti Gosbrook Ryan Davidin varsipistokas. Se vaikuttaa juurtuneelta mutta ei ole lähtenyt kunnolla kasvuun vielä.
Leikkelyä odottaa vielä mm. Good Vibrations, Honeywood Suzanne, Brightstone, Potter Heigham ja Zena. Zena on vähän kyseenalainen koska se sporttasi viime syksynä pari vaal.punakukkaista oksaa joten ei ole takuita että munankuori on tallella.
Tänä keväänä en ole ostanut vielä ainuttakaan pelargonia, joten käyn nyt vaihtarikauppaa…:Whistling:
Kovin on hiljaista tämä pistokastouhu… eikö kukaan tosiaan halua juurtunutta Tornedalenia, Elmsettiä tai Gosbrook Ryan Davidia? Lisäksi leikkaan tänään nuo edellisen viestin pelargonit, osasta otan itselleni jonkun pistokkaan ja osa lentää sitten roskiin.
Mielellään siis vaihtaria vastaan; kääpiöitä, ruusunnuppuja, kirjavalehtisiä (kaipaan mm mun vanhaa Pink Dolly Vardonia ja Kaisa Kalliota), tähtipelargonejakaan ei ole tällä hetkellä kuin kaksi. Mitä vaan jos on leikata jotain??
Sama täälä,kiinnostaa muttei oo vaihtaria,nippanappa saattaa saaha kirijavalehtisestä latvan.
Nimiä en sille tiiä.
Naughton ministä saa ainaski yhen pistokkaan.
Minulla olisi ollut tuo Kaisa Kallio muttei kevään pistokas onnistunut. Kirjavalehtisestä Wilhelm Langgguth pelargonista voisin leikata aika pienen pistokkaan.
Ei ole vaihtaria…
Kiinnostaisi nuo muttei ole toivomaa vaihtaria noihin
Heissan, olen ollut liikenteessä eilisen ja tämän päivän… laitan illalla vastauksia! Hankalin, Honeywood Suzannesta ei ole juurtunutta pistokasta vaan leikkaan siitä sulle. Laitan kaikille viestiä myöhemmin illalla niin sovitaan paremmin!
Mårbackaa etsiskelen maksua vastaan
Eli tarkoitus olisi leikata isoja emoja pienemmeksi ennen talvea jotta mahtuuvat talveksi sisälle. Seuraavista ois muutamia latvoja tarjolla ja leikkaan lähi aikona jahka alkaa kelit viiletä ,mutta niin että kerkiää postittaa vielä.
Nimelliset:
Meadow 1 latva /varattu
Happy tought 3-4 latvaa
Sutarves klara 3-4 latvaa /2 varattu
Ruby red 3 latvaa
Alastaron helena 3 latvaa /1 varattu
Mrs pollock 2-3 latvaa
Plum brambler 2 latvaa / 1 varattu
Maverick star ehkä 2 latvaa/varattu
Mårbacka useampi latva
Sitten arvoituksia joista on laput kadoksissa. Laitan kukista kuvat tähän alle ja numerot. Nimetkää jos tiedätte =)
1.
2.
3.
4.
5.
Nasty,vieläkö on jälijellä:Happy Tought,Plum Rambler ja Alastaron Helena?
Nasty, Sutarves Klara ja Alastaron Helena kiinnostaisivat, jos vielä on
Sattuisko kenelläkään olemaan pistokasta Divas Petticoatista? Vaihtaria löytyis monenlaista.
Amppelipelakuu Amethystin pistokkaita muutamalle.
Vaihtoon haluan valakiaa,pinkkiä,lilaa tai voi tarijota mitä on.
Näyttää siltä että en ole ainoa joka on ollut pitkillä talviunilla kun tämä palsta ei ole saanut uusia lisäyksiä sitten viime vuoden. Minulla olisi muutama leikattava pelakuu (joo, olen myöhässä mutta nyt on pistokkaiden leikkuupäivä). Näistä on pakko leikata pois latvoja Oulun yliopisto, Paula, Pori, Alastaro, ja ei-perinne mutta hienot Mallorca ja Mrs Quilter. Muitakin varmaan on mutta en tiedä onko minulla tarpeeksi pahvitölkkejä postitukseen. Vaihdossa toivoisin saavani Jyväskylän, Sotalesken, Ison punaisen Pessin ym vanhoja pelakuita voi tarjota.
Hoyabella saa kasvit kotiintuotuna tuonnempana. Metsänasukas, laittaisitko tietosi yv:nä niin saat evsi viikolla postia jos kusti polkee niinkuin pitäisi. Laitan maanantaina postia tulemaan.
Leikkelen pelakuut,nimellisiä ja nimettömiä tarijolla halukkaille
Karvari, kiinnostaisi kovasti.