Perennan nimi hukassa

Jalopähkämö.wink

Meinasin vaihtareihin tarjota mutta en muista nimeä:kuvaTaatusti joku ihan helppo mutta kun ei tule mieleen niin ei...

Heti perään toinen unohdus:kuva

Valkotäpläimikkä ja oisko varjorikko variegata?

Kiitos Ipanema, pelastit päiväni. :slightly_smiling_face:

On hyvä vaan hän =)

Tai posliinirikko?

Juu niinpäs onkin posliinirikko, kiitos Jatuuli. Taisit sen kertoa myös viime vuonna. :slight_smile:

Hei, kysäisempä, ennen kuin kaivan pois, mikä on hän? Luulin että on vuorikaunokki mutta ei taida ollakaan.

Auttakee, mulla menee ihan sekaisin salviat, tädykkeet ja iisoppi. 

Onko tämä nuorukainen nyt loistosalvia?

Tämä iisoppi? Tämä on ainoita, joissa nimilusikka on pysynyt juurella, mutta hyvin mahdollista, että on vaihtanut paikkaa. 

Mikä kukka ilmestyi kukkapenkkiini? Keltainen kukinto on noin valkovuokon kokoinen, lehdet hieman kirjavat. Tämä lienee lähtenyt lintujen tuomasta siemenestä. Teki tuossa samassa kohtaa viime kesänä pari kukkaa. Nyt puska on jo hieman isompi, muttei ole mitenkään levinnyt vaan on vain tuo yksi puska.

Rannan evakkolassa oli alkanut kukkia tämmöinen rääpäle. Mikä kurjenpolvi (?) tää on?

Hiekan ehti nahistua jo

Tuo voisi olla hämykurjenpolvi. 

Haa, mulla muistaakseni piti sitä ollakin. Luulin vaan jo aikoja sitten kadonneen. Ai kun ilahduttavaa! Kiitos Suokukka :+1:

Juu , ei ole perenna mutta mitkä ovat nuo kasvit amppelissa ? Pikkupetunia kai tuo toinen mutta punaista sanoi joku rautakukaksi , ???

Minkähän olen istuttanut tähän viime vuonna? Kovin lyhyt on muisti kun nyt on jo unohduksissa… Nousee näin aikaisin ja on ihan purppura väriltään…

Anisiiso?

Näitä on kolme siististi rivissä. Nimi unohtunut. Mikähän?

Olisiko joku ohdake :thinking:

Mikä perenna,nokkosmaiset lehdet ja varsi, kukkii lilalla kukinnolla näin loppukesällä,leviää? 
Nimi tippunut mielestä.