On kyllä erityisen kaunis tuo seinä!
Niin on!
Jessus että näkymät nyt muuttuvat! Meillä on ainakin 15-vuotias muovimatto yleisimmin käytetyissä tiloissa ja "pientä" käytön jälkeä niissä näkyykin. Tänä viikonloppuna olen levitellyt jo vuosi sitten ostettua laminaattia suoraan sen vanhan muovimaton päälle, ja kylläpä lattia nyt peseekin kasvonsa. Tässä kuva siitä pahimmasta paikasta, josta mustaa lätkää aikanaan vuosikaudet lauottiin ovenreiälle, missä yksi jannuista oli sitten veskarina. Aika aikaa kutakin - meillä saivat pojat aika vapaasti pelata myös sisällä - nyt taidan itse paskoa eniten multapurkkieni kanssa...
No jo vain Paulastiina!! Näyttääpä komeelta. Koita jaksaa työ loppuun, niin saat siten myös Joulusiivon tehdyksi. Kyllä tolla "parketilla" kissat ja koirat luistelee mukavasti kirmatessaan. Älä anna lätkää leluksi, säästyt mustilta viiruilta.
Hyvältä näyttää. Miekin meinaan ostaa tapetit varoiksi, jos jää pyhät pitkäksi.
Vau,melkoinen muutos =o)
JOS täältä vielä änkeää tiskikoneen letkuihin yksikään hiiri, niin sillä täytyy olla hyvät työkalut ja uusin koulutus! Lattian alla on nyt verkot, poistoputki imurin letkun sisällä ja matto nostettu seinälle (n. 30 cm, näyttää kuvassa vähemmältä). Ihmeen nopeasti hoitui tämä "pintaremontti"..
Meillä nukkui koko perhe samassa huoneessa tosi pitkään, toiset makuuhuoneet kun olisivat olleet yläkerrassa ja laiskuus esti siirtymästä sinne. Mutta tänä syksynä lapset siirtyivät omiin huoneisiinsa ja vihdoin viimein alakerran makuuhuone pääsi remontin kouriin.
Tästä lähdettiin. Tapetit olivat entisen asukkaan jäljiltä ja sänkyjä huoneen täydeltä;
Tässä ollaan jo muutettu petit pois ja remppa voi alkaa
Ja tässä ollaan nyt :-)
Verhot ja päiväpeite ovat vielä etsinnän alla ja voi! Tuo kuolemankielissä riutuva kasvi olisi pitänyt kyllä ottaa pois ennen kuvanottoa...
Kuviotapetti on vain yhdellä seinällä, tässä kulmauksessa näkyy muiden seinien yksivärinenkin
Aivan ihana tapetti!!!!!
Tässä voi jo puhua "hurjasta muodonmuutoksesta"! Aivan ihana. Tuota samaa tapetti olen sovitellut syksyllä olohuoneeseen, mutta pohja oli viininpunainen. Sinulla on hyvä maku. En kuitenkaan laittanut, sillä sitten olisi pitänyt vaihtaa kaikki muutkin kohdat.
Ikkunoissa on kivat nuo jouluvalot, ihan kuin tehty niihin. Olette maalanneet katonkin. Oliko kova homma. Tai oli varmasti. Moneenko kertaan maalasitte? Minä olen haaveillut kattojen maalamisesta myös, mutta pelkään, että niskani menee nurin.
Tälle 20 pistettä ja papukaijamerkki.
Suosittelen puupanelikattojen maalaamista lämpimästi! Voi että tulee valoa ja avaruutta huusholliin. Meidän katot maalasi maalari, eikä siinä mennyt kuin pari päivää, kun oli katot kolmeen kertaan maalattu. Kun maalit vielä tulivat maalarin kautta halvemmalla, ei maksanutkaan hirveitä.
Tosi hieno muutos ja kauniit tapetit!
Heema tosi hieno on muutos. Tuo tapetti on kaunis kuin koru, ja niin nättiä on huoneessa!
Entäs aurinko?
Ei meilläkään kovin paljoa maksanut, kun laitatettiin ikkunoiden väliin sälekaihtimet. Harmittaa vaan, ettei laitettu ihan kaikkiin ikkunoihin samalla kertaa, on ne niin kätevät. Hieno tuli Heeman makkarista!
Ja mikä se sitten on tuo Heeman ihanuustapetti?
Voi Heema kun tulikin kaunis huone. Tuo tapetti on todellakin kaunis ja sopii huoneeseen juuri noin, yhdelle seinälle. Ja nuo ikkunat, täytyypä sanoa että koristeet tekivät niistä kertaheitolla upeat!
Minäkin katselin tuota samaa tapettia makuuhuoneeseen. Olipas aika arvokasta,siirsimme sen rempan kevääksi. Kaunis se on kieltämättä!
Meillä on makuuhuoneessa tiilenpunaiset seinät. Kaunista on tuo tapetti kyllä!
Värimalli keittiön seinästä, josta maalari sanoi, että heillä tulisi pesäero, jos vaimo käskisi tuollaisella värillä vedellä! Mitäs tuohon oikein muuta sanoa kuin, että onpa huonoissa kantimissa teidän liitto, alahan maalata! Me taas tykätään niin, että nykyisessäkin keittiössä on saman värinen yksi seinä. Heeman kyntteliköt kyllä istuvat noihin ikunoihin kuin nenä päähän!