Pientä pintaremonttia

No, niin tuli!

Wau, mikä muutos !

Ihana pikku tuoli tuossa ennen kuvassa!

hoyabellalla taitaa olla 70-lukulainen (tai silloin rempattu) talo… meilläkin on ollut tuon ajan muistoja! Laitan vessarempan kuvia, kunhan kerkiäsn…

Kaunis huone tuli Hoyabellalle!
Minäkin yllätin tänään itsenikin, kaikkea se PMS teettää... minä en tule kipeäksi mutta joku touhukohtaus usein yllättää - remontoin sitten puoli keittiötä tuossa iltapuhteeksi...
naurua

Nausku, ymmärsinkö oikein, että otit kaakelit pois ja maalasit suoraan seinän, niin ettet tasoitellut laattojen alla olevaa laastia mitenkään?

Siltä näyttäisi ja näyttää kyllä tosi hyvältä!

Kiva tuo Nauskun idea. Kun vielä olis paikka missä kokeilla sitä…

Olitpa nopea Nausku. Ja hyvältä näyttää. Näköjään, kun rohkeasti vaan ryhtyy hommiin, niin se kannattaa. Eikä tuonne seinälle nyt niin paljon kuitenkaan vettä roisku, etteikö tuo mene ihan hyvin noinkin. Hyvä idis, ja eläväpintainen on parempi kuin ihan sileä.

Nausku, mitä materiaalia tuo välitilan seinä on? Ei kai se voi kipsilevyä olla? (Kun tuntuu, että jos siitä kiskoo laatat irti, niin puoli seinää lähtee mukana…)

Minä ihastelin siinä Nauskun kuvassa ihanaa vaakaa, jotain puista laatikkoa ja sitä kissa juttua, vaikka hieno oli seinäkin!

Belgille kuva, seinälle nostetusta laminaatista.

Katos vaan kun on kiva idea!

he toi on kuin olis mun idea puhuttiin jus miehen kassa jos laitettaisiin tuota laminaattia myös ikkuna seinälle.on tosiaankin hyvännäköinen joten kyllä nyt sitten on niin että mäkin haluun noin en nyt sitten jahkaile että laitetaanko vai ei.mies töihin ja emäntä valvoo että tulee hyvä.nauruahymy

Miten tuo laminaatti kiinnitetään seinään. Onko rimoitus takana, liimataanko/naulataanko? Vai onko ihan vaan listoilla kiinni?

Äskettäin oli jossakin TV:n remppaohjelmassa (siinä on se komea vaalea rakennusmies ja nuorempi poika) tuon laminaatin käytöstä. Siitä voi tehdä kauniita sängynpäätyjäkin seiniin ja helpolta se näytti asentaa. En muista miten, mutta löytyy varmaan ohjelman sivuilta netistä.

Eikös nuo joka kodin asuntomarkkinat löydy netistä, jos oon oikein käsittäny?

On kaunista ja mulle kyllä kelpais verhotkin8) Salama mokoma tekee ikävän kovan valon - saturaatiolla saa vähän manipuloitua lämpöä takaisin…

Keittiömme kalustus oli erittäin vaikeasti toteutettavissa, ikkuna on hyvin matalalla, joten ikkunan alle oli madallettava kaapistoa noin kymenen senttiä normaalista, se taas aiheutti kaikenlaisia ongelmia. Keittiön ikkunan edessä on myös patteri ja se aiheutti puolestaan kaapiston syvyyden lyhennystä jotta kaapisto pysyisi linjassa toisten kanssa. Kaapiston päällä olevaan pöytälevyyn on leikattu patterin lämmönkiertoa varten reiät, jotka on peitettty ritilällä etteivät tavarat tipahtele sinne. Koko kaapisto ikkunan edessä seisoo pyorillä, joten se on vedettävissä pois paikaltaan patterin mahdollista huoltoa ajatellen.Lopputulokseen olen oikein tyytyväinen, kaapisto ikkunan alla näyttää mielestäni vanhalta senkiltä.

Erittäin kaunis keittiö, ihan miun makuun. Tuollaisesta työtasosta, joka on ikkunan edessä, haaveilen.