Kiitos vaan. Verhot ovat Vallilan Miriam.
Tapettitalon tapeteista tykätään täälläkin
Hieno muutos iiris-kukka! Olikos tuon verholaudan takana, katossa paneeli? Meinaan kun ootte noin hienosti saaneet sen pois. Yleensä siellä ei oo. -Kyllä on valoisa tuo huone nyt, paljon avarampikin tosiaan.
Memuli, onneksi siinä huoneessa oli. Olkkarissa ei sitten ollutkaan. Etsin vanhaa kuvaa,jossa tuo katto näkyisi ja tässä on kuusen koristelu alkamassa muutama vuosi sitten. En osaa rajata kuvaa kun otan suoraan omalta koneelta.
Kauempaa ei huomaa mitään erikoista
Alapuolelta näyttää tältä. Paneelit eivät siis olleet seinään asti. Siihen laitettiin levy päälle, jonka jälkeen vasta lista. Aiemmassa kuvassa näkyy vielä pistorasia listan ja seinän välissä. Eipä sille paljon käyttöä ole ollut. Jouluvalot oli, mutta niissäkin näkyivät johdot rumasti, kun en halua laittaa kappaa. Tuo rauta on verhokiskon kannake.
Tämä on nyt vielä vähän hullu vaihe laittaa kuvia, mutta…
Olohuone ennen
Ja toisesta suunnasta, 2008
Remontin välivaihe, tapetit on, maalattu ei
Ja se toinen puoli
Ja tällä hetkellä, näyttääpä kuvassa kalsealta… Ja verho-ongelma, millaiset verhot? Verhotangotkaan eivät ole nyt paikoillaan…
Ja se toinen puoli, yksi listan palanenkin on vielä irti… Ja voi kultaköynnösparkaa, on vähän talvella kaljuuntunut…
Kuis olis sellaiset verhot, jossa olis tuota tummaa seinän väriä vähän, ehkä sohvankin väriä ja samaa punaista jota huoneessa on myös.
Sellaisia tummempia verhoja minä nyt vähän ehkä etsinkin… Teimme remonttia siis ihan väärässä järjestyksessä, syksyllä tapetoitiin, vaikka ei pitänyt ennenkuin katon saa maalattua. Mutta kun löytyi poistotapettia, 2 e rulla
Kovin tummia verhoja en laittaisi kun seinät on jo tummat ja huone on pieni tumma väri vielä pienentää vaaleat verhot jossa vain vähän tuota tummaa seinäväri jonakin kuviona tai punaista
Tuo viimeinen ehkä lähimpänä minun makuani…
mä tykkäsin siitä peikonlehti kankaasta
Mä taas tuosta ekasta kun siinä on valkoista, punaista ja beessiä.
Kuis tämä (rullaa vähän alas, ensimmäinen: kukkatarha)
Tai tämä, mutta ehkä hieman latku, enempi kontrastia. Ja paneeliverhoina varmaankin pistäisin ihan katonrajasta lähtien. Siis itse ehkä