Piha- ja puutarhamessut ja -näyttelyt

Helsingin Messukeskus on ihan Pasilan aseman vieressä ja kaikki junat pysähtyvät Pasilassa. Joten jos liikenne hirvittää (joka ei ole ihme), juna on aika näppärä tapa tulla messuille.

Yritän tässä pähkäillä että Jos lähdemme niin olisinko reilu ja veisin pojan mummilaan hoitoon.Kun sinne asti ollaan menossa ja he mielellään näkisivät poikaa. Ois itsekäs ja nauttisin yhtenä päivänä vuodessa muutaman tunnin vaikka messuja? Aikaisempina vuosina poika ollut mukana .

Lähden kesäkuussa yhden yhdistyksen porukassa Ahvenanmaalle, paljon yksityisiä puutarhoja käydään katsomassa. Saa nähdä löytyykö uusia kasveja?

Ruukin puutarhamessut on 20.5.2017. Sama paikka kuin viime vuonnakin .

Niin suunnittelin että lähden tuonne messuille,mutta jätän sen nyt väliin.Helsinkiin siis. Rahan reikää on nyt paljon ettei oo vara ees taas kulkea. Ens vuonna sitten =)

Espoossa Marketanpuiston puutarhapäivä la 2.9.2017 klo 10-15 Pehtorinkuja 3, Espoo.

Joko muil alkaa puutarha-messut olee ajatuksien tasolla? :smiley: Ite oon ainakin Lahteen menossa ja vähän kyllä meinasin myös Helsingin messut käydä kurkkimassa :slight_smile:

Helsinkiin varmaankin menen taas…on tullut joka vuotuiseksi tavaksi. Muista en tiiä.

Lauantai on varattu Helsingin messuja varten. Myös mieheni kalenterista

Ainiin, menenhän mie ens viikonloppuna Jyväskylän messuille jossa myös puutarha juttuja. Olen siellä töissä lauantaina puutarhaseuran osastolla. Meinas unohtua 

Onko ketään tulossa Pihapiiriin Lahteen?

Käyty messarissa tänään, aika hyvin sain hillittyä itseni

Marketanpuiston puutarhapäivä on nyt lauantaina.

Ihan liikaa tuli ostettua  Marketanpuiston puutarhapäiviltä…

Huomenna olen menossa Kevätmessuille Messukeskukseen, mitenköhän malttaa itsensä?

Jätät kaikki kortit ja rahat kotiin :Wow:

Mutku siellä on hyödyllistäkin ostettavaa…

Selityksiä selityksiä :smiley:

Huomenna olisi Marketanpuiston kevätmarkkinat 
https://www.marketanpuisto.fi/tapahtumakalenteri/marketanpuiston-puutarhapaiva/