Jos jollakulla on tarvetta kivituhkalle, niin porvoosta saa tulla hakemaan!! mielellään äkkiä! vaihdosta voidaan keskustella!
Miten siivoatte sorakäytävät? Esim. syksyn lehdet?
Paljonko sora maksaa, suunnilleen? Pitäisi tilata muutamia kuutioita soraa mutta haluaisin tietää jo ennen kuin soitan sorafirmaan, että olis vähän hajua hinnoista. Kuutioina sitä kai hinnoitellaan. Siis ei kivituhka.
Jos tilaat myös kuljetuksen on melkein sama tilaatko täyden kuorman vai pari kuutioo.
Joo, täysi kuorma on aikomuksena. Niihin menee kai noin 4-6 kuutiota lavan koosta riippuen.
hinta määäräytyy ainakin täällä kuljetusmatkasta, sora itsessään on halpaa
Vastaan nyt itse omaan kysymykseeni, koska olen kärsimätön ja ehkä kukaan penttiläinen ei ole lähiaikoina tilannut soraa. Se pitää saada meille ennen kuin routa sulaa ja kelirikko alkaa, jolloin tänne ei ole asiaa niin painavilla kuormilla.
Tilasin 5 kuutiota salaojasoraa. Se tuodaan naapurikunnasta. Kuljetuksen ja soran yhteishinnaksi tuli 200, josta kuljetuksen osuus on 110 €. Soratonnin hinta on 15 €, joten tonneina kuorma on jotain 6 t.
Minulla tuo reilu 3 kuutiota kalkkikivimursketta/soraa maksoi reilun 100 euroa. Soran hinta ei tainnut olla siitä kuin 20 euroa, mutta se kuljetus maksoi kaikki loput.
Mistä löysit valkoista kivimurskaa? Hakusessa olisi n. 0-8mm kokoista.
Meillä ihan paikalliselta KTK:lta. Tilasin kalkkikivimursketta. Mutta meillä tilanne on se, että Kalkkimaan avolouhos on tuossa muutaman kymmenen kilometrin päässä, ja sen takia saatavuus helppoa ja halpaa. Jos vastaavaa louhosta ei ole lähellä, niin saattaa kalkkikivimurskeelle tulla hintaa kuljetusten takia.