Pihapiirin kukkatarhaa (V)

Olen monia vuosia selannut teidän pihojanne. Aina ilahtuen yhä uudestaan. Nyt minäkin tulen mukaan omine kuvineni.Ensin hieman pihapiiriä kuten nimimerkkini on joskus tullut valittua.

Tässä minun maisemani. Tuohon maisemaan en vielä ole kyllästynyt. Olen asunut tässä pellon laidalla 17 vuotta. Pelto ei tosin ole minun. Se on viljelykäytössä ja siksi maisema vaihtuu jatkuvasti. Jopa talvella se on avaraa katseltavaa. Keväästä puhumattakaan, kun joutsenet ym. muuttolinnut tulee siihen levähtämään.     

Kiva, kun aloitit oman galleriasi. Kaunis piha.

Tykkään kovasti, varsinkin kun olet laittanut yleiskuvia pihastasi.

Rehevää ja kaunista!

Näin kaupunkilaisena on pakko sanoa, että onpa kaunis ja rauhoittava maalaismaisema :slight_smile:

Kiva, kun aloitat oman galleriasi, pihapiiri. Yleisvaikutelma pihastasi on kaunis.

Tässä vielä niitä maalaismaiseman herkkuja. Valitettavasti minun kamerani on niitä halvimpia, mutta jospa tästä uusi ura urkenee, niin ostanpa ensi kesäksi paremman kameran

Onko siellä jo noin paljon lunta tänä vuonna? voi mahoton:)

Ihanan vehreä ja kaunis piha, kasvit niin muhkean hyväkuntoisia, ilo silmälle. Tässä marraskuun sateessa ja pimeydessä tulee hyvälle mielelle, sitä on melkein jo unohtanut että tollanenko se kesä voi kauneimmillaan olla, kiitos.Tämä osu ja uppos

Miten siisti ja ihana pihapiiri, kyllä on mukava katsoa tällaisia kuvia tänä synkkänä aikana  Toivottavasti jatkoa seuraa!

kiitoksia kannustuksesta. Kunhan laitan lähikuvia, niin huomaatte, että vehreys onkin juolaasta, mutta laitetaanhan kukkakaupassakin vihreetä joukkoon, niin sehän saa kuulua myös perennapenkkiin.

Ja hoyabella, kurkistappa uudelleen kartasta, missäpäin Tyrnävä sijaitsee. Se on Pohjois-Pohjanmaalla Oulun alapuolella.

Ihanan vehreää sinulla, kiva kun avasit oman gallerian :slight_smile:

Tätähän me kaikki odotamme.  Uutta kevättä. Onneksi meillä täällä Suomessa on kaikki neljä vuodenaikaa. Mikä sen ihanampaa kuin pitkän talven jälkeen ne ensimmäiset lämpimät päivät ja mullan tuoksu sieraimissa.

Yksi suosikeistani on Pioni. Sen tunnistaa niin helposti, kun se alkaa nousta penkistä.Sen nuputkin on niin näyttäviä.