Piivin pihalta (III)

Siellä kesä vielä jatkuu :slightly_smiling_face:

Eilen - tänään. Sain juuri ja juuri julkisivun puolelta penkit siivotuksi. Vielä olisi pari kärryllistä syysleimuja, saniaisia sun muutapötköllään odottelemassa… Saas nähdä jääkö kevääseen? Hyvin talvetii taas lehtokotilot… :crazy:

Hoh hoijaa, päättäisi nyt, että talvi vai ei? Toisaalta sain lauantaina raahattua peräkärryn parempiin asemiin lumen auraamista ajatellen ja nurtsikoneen punaiseen pömpeliin talvisuojaan. :smiley:

Sitten tupaan… 

Melki salaa tuolla ikkunalla! En aikasemmin nähnyt edes nuppujen alkuja, joten nopeasti se sitten tapahtuu!

Eilen aloitin, viimein… 

Oho, enhän mää laittanu kaikkia valoja tänne näytille… :wink:
Korjataanpa… :Whistling:
Liekö rusakot käyneet selfieitä ottamassa?

Hengissä helmikuussa…

Mummolamuonaa hiihtolomalla. Se sitten olikin vanhin lapsenlapsi mummoa 7cm pidempi! :w00t: (herra 12.-v.)

Vieläkin hengissä… :Whistling:

Kriinumi aika pörheänä, mutta vetäisikin monen kuukauden talvilevon! Olen luvannut en serkulle Laukaaseen. Hakisivat vaan pian kun on vielä komea… :rolleyes:

Yksi vänkyrä nosti lehtensä pystyyn mun vessapaperirullalootassa! :w00t: Siis joko heliotroopin tai miljoonakellon seasta… Kylvölootaan nousee vielä kolme, eli 6 tainta kelloköynöstä! Olispas somaa jos kaikki pörhistyy ja kukkii! Mutta nuo samettikukat tuskin itää…

Sitten hankintoja…

Samettilehti paikallisesta kukkakaupasta…
Pääsiäiskaktus lähimmästä Prismasta, oli jo vallan herkullinen alennus! :w00t:

16.5 ja 19.5…

29.5 Lapio on kaadettu… :w00t:

Toissapäivän sateesta ei ollutkaan enää kuin kuivuneet siitepölyt… Just satoi uutta, ei kovin paljoa edes kun hyvin näytti sopivan putoamaan!

kayttajaa-ei-loytyny Että mitä? Täällähän mää olen!

4 tykkäystä

Noihin vanhoihin ketjuihin ei ole vielä käyttäjänimet ja kuvat päivittyneet…

2 tykkäystä

Loivaa valaistusta… :sunglasses: Saattaa lisiä huomattavasti.

4 tykkäystä

Tuollakin olisi potentiaalisia valojen ripustuspaikkoja! :face_with_hand_over_mouth:
Sähkön saaminen paikalle on onneksi liian haasteellista…

4 tykkäystä