Siellä kesä vielä jatkuu
Eilen - tänään. Sain juuri ja juuri julkisivun puolelta penkit siivotuksi. Vielä olisi pari kärryllistä syysleimuja, saniaisia sun muutapötköllään odottelemassa… Saas nähdä jääkö kevääseen? Hyvin talvetii taas lehtokotilot… :crazy:
Hoh hoijaa, päättäisi nyt, että talvi vai ei? Toisaalta sain lauantaina raahattua peräkärryn parempiin asemiin lumen auraamista ajatellen ja nurtsikoneen punaiseen pömpeliin talvisuojaan.
Sitten tupaan…
Melki salaa tuolla ikkunalla! En aikasemmin nähnyt edes nuppujen alkuja, joten nopeasti se sitten tapahtuu!
Eilen aloitin, viimein…
Oho, enhän mää laittanu kaikkia valoja tänne näytille…
Korjataanpa… :Whistling:
Liekö rusakot käyneet selfieitä ottamassa?
Hengissä helmikuussa…
Mummolamuonaa hiihtolomalla. Se sitten olikin vanhin lapsenlapsi mummoa 7cm pidempi! :w00t: (herra 12.-v.)
Vieläkin hengissä… :Whistling:
Kriinumi aika pörheänä, mutta vetäisikin monen kuukauden talvilevon! Olen luvannut en serkulle Laukaaseen. Hakisivat vaan pian kun on vielä komea… :rolleyes:
Yksi vänkyrä nosti lehtensä pystyyn mun vessapaperirullalootassa! :w00t: Siis joko heliotroopin tai miljoonakellon seasta… Kylvölootaan nousee vielä kolme, eli 6 tainta kelloköynöstä! Olispas somaa jos kaikki pörhistyy ja kukkii! Mutta nuo samettikukat tuskin itää…
Sitten hankintoja…
Samettilehti paikallisesta kukkakaupasta…
Pääsiäiskaktus lähimmästä Prismasta, oli jo vallan herkullinen alennus! :w00t:
16.5 ja 19.5…
29.5 Lapio on kaadettu… :w00t:
Toissapäivän sateesta ei ollutkaan enää kuin kuivuneet siitepölyt… Just satoi uutta, ei kovin paljoa edes kun hyvin näytti sopivan putoamaan!
kayttajaa-ei-loytyny Että mitä? Täällähän mää olen!
Noihin vanhoihin ketjuihin ei ole vielä käyttäjänimet ja kuvat päivittyneet…