Pinterest ja oleskelupihaideat

Pitääkö kukaan keskustelijoista omaa Pinterest-ideataulua puutarhasuunnittelua ja -haaveilua varten? Tai kerääkö linkkejä kiinnostaviin tauluihin?

Huvilan emäntä keräilee puutarhakauneutta tänne

Tottahan toki. Ensimmäiset kuvat liittyivät juuri puutarhaan, suurin osa taitaa olla tee itse ja tuunaa puutarhaan kategoriaan kuuluvia, en niinkään ole kasvikuvia lisäillyt.

Mullakin on monta taulua aina sen mukaan, mitä suunittelen seuraavaksi. Ideointia varten ovat ja kyllä se auttaa keksimään lisää toteutettavaa aina vaan. Katseltuaan sieltä englantilaisten kotipuutarhoja alkaa kummasti omat puutarhaideat runsastumaan:)

On on. Olen myös kerännyt paljon kuvia, nimenomaan pihaideoihin, ei niinkään kasveihin. Huippujuttu tuo pinterest.

Sulla on Punainenpioni hyviä kuvia siellä:)

Hienoja kukkayhdistelmiä sun kuvissa.

Olenkin niitä etenkin viime aikoina kerännyt - haluan tehdä vähän harkitumpia yhdistelmiä tulevana kesänä. Harmoninen, mutta samalla runsas ja aika villinnäköinen cottage garden-tyyli kukkapenkeissä on tavoitteena, saa nähdä onnistuuko…

Pinterest on alkanut minulla viemään aikaa pentiltä. Huonoa omaa tuntoa potien aloitin viime viikolla sitten myös kukka-ja puutarha-aiheisten kuvien kokoamisen.

Linkkejä! Kiva löytää lisää seurattavaa :D.

En laita linkkiä, mutta aloitin eilen seuraamisesi, joten löytyy seuraajista … KH

Onpa sinulla, Huitukka, ihana Pinterest-kokoelma!

Mulla on kans semmonen taulu siellä mut emmätiiä osaanks mä linkittää…

Kiitos Punainenpioni. Kuvakokoelmien kerääminen ja luominen on ollut kyllä tosi koukuttavaa, mutta onneksi nämä sydäntalven ajat on puutarha- ja kukkaisrintamalla vähän hiljaisempaa aikaa, niin voi hyvällä omalla tunnolla heittäytyä kuvien maailmaan

Hei ja kiitos linkistä. Oon aina tykännyt kerätä puutarhakuvia ja muitakin vinkkejä aikakauslehdistä, ja aloitin teidän innoittamana kuvien keruun just äsken. Täytyy nyt alkaa vakoileen miten muut hoitaa puutarhakuvien lajittelua, ennenkuin pläjäytän kaikki yhdeksi sekamelskaksi.