Nyt aukeamassa ja koko viikoksi luvattu enemän tai vähemän sadetta
Täällä on yksi iki vanha pioni joka ei nyt syystä tai toisesta suostu avamaan nuppujaan. Tiukasti on kiinni. “Perinne tiedon” mukaan avautuu jo hyvissä ajoin ,mutta mitä lie juroo paikallaan.
Mitä…pitääkö olla muurahaisia pionia varten ja minä olen hävittänyt niitten pesiä?
Pionit tuoksuu…mut jasmike jo dunkkaa…
Valkeita pioneja pittää saaha lissää…
Nyt jos olis paljon pioneja niin maata myöten makaisivat, hirveä kaatosade taas meneillään. Kävin laittamassa puutarhatuolin sen ainoan kukkivan päälle, jos vaikka pysyis pystyssä sateitten aikana. Missään nimessä en voi pioneja kasvattaa jos en keski turvaa niille sateitten ajaksi, täällä kun sataa aina ja jatkuvasti.
Tämä pioni lensi seljälleen kun naapurin koivu kaatui päälle
Tässä on vasta ensimäinen kukka auki
Molemmat tuoksuvat hyvälle.
Tämän värisävyä ei puhelimen kamera toista oikein, on tummempi luonnossa
Pioneille muurahaisia??? Oon vissiin noviisi näissäki asioissa
Eine niitä tavallisia metsämuurahaisia ole. Minulla hakeutuu luonnostaan pieniä mustia muurahaisia pionien nuppuja imeskelemään, luonnossa on niitä olemassa, ei niitä vartavasten tarvitse pihaansa tuoda.
Seurailepa vain, niin huomaat että nupuissa häärii murkkuja. Anna olla, eivät aiheuta vahinkoa, auttavat vain.
Kävin heiluttelemassa tuplakukkaisista pioneista vedet pois. Koko päivän on satanut. Onneksi ei kaikki pionit ole avanneet vielä nuppujaan. Tässä penkissä on saman verran takaosassakin, makuuasennossa.
Kyljelleen meni taas, mut menköön. Shirley Temple
Coral Charm
Pionit ovat kyllä ihania!
Jotakuinkin auki. Kukahan repis noi tulikukan taimet ja heinät pois tuolta
Oollaa,miten upea!
Tämänkin nimi on jossain kirjoitettu muistiin. Itse tykkään tästä väristä.
Aurinko armas kuivas satehen
Kuvaajan pää varjostaa hiukka