En minäkään yleensä pidä usiemmista pihakoristeista, varsinkaan niistä tontuista mutta tuo isännän ostama orava oli aika mukavan näköinen, ei silmiinpistävä ja tosiaan sopi kivasti tuolle punertavalle kivelle.
Aivan ihana piha... täällä kuolaten katselen....
Siinähän tuo penkin viereinen mänty suorastaan kutsuu vaikka köynnöshortensiaa tms köynnöstä luokseen, eikö?! Siinä olisi isännän kanssa mukava istuskella leppeänä kesäiltana....
Tuohon viimeisen kuvan kallioreunaiseen penkkiin voisi tosiaan laittaa jotakin ryöpsähtelevää isoina 2mättäinä", ja jos sitä kalliota pitkin saisi jotakin kivikkoista "valumaan", olisipas tosi hieno!
Olen samaa mieltä puutarhatontuista ( ), mutta pikkuiset eläinhahmot ovat söpöjä oikein sijoitettuna! Meidän juniorilla, nelivuotiaalla, on nyt rautainen siili ja keraaminen kilpikonna. Niitä siirrellään aina tarpeen mukaan, eli lähes päivittäin... yleensä ovat paraatipenkin lähistöllä....
Kivoja ehdotuksia, kiitos sajoha! Köynnöshortensia tosiaan olisi tuossa aivan mahtava jos vaan ei olisi liian kuiva paikka sellaiselle. Juurtumassahan minulla onkin memulilta saadut oksat.. taitaapi kyllä kasvaa horsma oman nenän päällä ennenkuin niistä kovinkaan isoja ehtii
Jos köynnöshortensian haluat, niin varaudu kunnolliseen maanparannukseen Minulle tuli noihin vaikeisiin paikkoihin mieleeni nk preeriakasvit. Sillä nimellä ei kuukkelista paljon apua löydy, mutta esim. joistain astereista voisi aloittaa.
Hihhei, se jaksoi sittenkin muutaman kukan tehdä!!
tämän, oranssikeltaisen päivänliljan väristä pidän
joku innokas vaan katkaisi toisen niistä ainuista kukkavarsista jotka se teki..että pitikin juuri nyt ruveta sen paikkaa vaihtamaan..
toinen, runsaammin kukkiva on kirkkaamman keltainen.
nuokkusyreenikin aloittelee.
tällaisia itsestään kylväytyneitä orvokkeja kasvaa jopa pelkässä hiekassa.
juhannusruusut kukkii..
siperiankurjenmiekka
suikerovihmat pian lopettavat kukinnan.
tällainen hailakka lupiinikin on kukassa
ja päivänkakkarat.
jacmannii kasvattaa vahvaa vartta tänäkesänä.
Joitain tämänhetkisiä kukkivia täällä ovat..
Kliivia neljällä kukkavanalla. Hmmmph, kylläpäs ikkuna kivasti peilasi..
Tämännäköiset on sen viimevuoden kukinnasta tulleet siemenpallukat. Osaako joku kertoa koska nämä olisivat valmiit kerättäviksi?
Nyt on Jacmannii kukassa tuossa koivun kyljessä.
Meikäläiset tomskut tässä vaiheessa. Ildissä jopa vähän väriä..