tämän ostin toissa keväänä sisälle pöydälle kukkimaan,
ja istutin sitten ulos. Hyvin on talvehtinut.
tämän ostin toissa keväänä sisälle pöydälle kukkimaan,
ja istutin sitten ulos. Hyvin on talvehtinut.
Patjarikko kukkii
Lemmikit
kultasade penska on edelleen hengissä, terveiset satuesille!
tämä ei yhtäkkiä sanonut mulle mitään, jos joku tunnistaa..mahtaako ollakin joku rikkis..
Kurjenpolvi tuli noista lehdistä mieleen.
Arovuokko tuo viimeinen kuva. Taaempana oli todella makea kuva keto-orvokeista… ja se vaalea esikko!!
Arovuokko? Nuo lemmikin oli muuten aivan ihanat tuossa kivenkolossa!
sain viime keväänä joltakin ihanalta penttiläiseltä arovuokkoa ja..joku toinenkin oli..
tässä on toinen niistä ja jos tuo ylempi on toinen mutta kukaompikuka?? Tässä ei vielä näy nuppuja, lehdet vain.
Oisko alempi kanadanvuokko? Viime keväänä laitoin sitä muutamalle penttiläiselle, siinä uskossa että on arovuokkoa. Noh, mokan huomasin ja sain oikeatkin kasvit liikenteeseen=)
No näinhän se menikin! Muistat paremmin kun minä: )
Kumpikas se leviävämpi olikaan…(toivottavasti molemmat ; ))
No jostain syystä tää on jäänyt mieleeni Kyllä mun kokemuksen mukaan tuo kanadanvuokko on se joka leviää hurjempaa vauhtia. Arovuokkokin kyllä, mutta vähän maltillisemmin.
Pirjoh, kiitos kultasadeterveisistä, olipas kiva kuulla, että on noin hyvässä vedossa
Illakkopuska on venähtänyt vallan pitkäksi, 150 on pituutta ainakin pisimmillä varsilla.
Vuorikaunokki kukkii..
Tämä piskuinen apinankukka on talvehtinut jo kaksi talvea paikassaan.
Valkoinen särkynytsydän ja ilakko.
Täytyypä tämä Mac cana (taijotainsinnepäin) tallentaa tänne jottei huku yleisiin ketjuihin.
Posliinirikko kukkii purkissaan odotellessaan että keksin sille lopullisen istutuspaikan..
Tuo Mac Cana on kyllä herkullisen värinen, kuin karkki!