Pitkon pihoilta

Autokin oli saanu hienon pakkaspeitteen.

Mutta kyllä se kevät tulee, pakko uskoa!

Näkyy etelärinteeseen tulleen jo!

Mulla on tämmönen puutarhakaveri. Unkarinvisla, Helmi nimeltään. Tässä talviaikaan mukavasti köllöttelemässä…

Tytön lemmikit on vähän vähemmän viehättäviä, jos multa kysytään. Ei siis kysytä…

Sauvasirkkoja ja akaattikotiloita.

Nämä vois alkaa kasvaa,

Ja nämä pitäs kai laittaa kohta multiin. Ennen en oo vaaleenpunasia paljoo hankkinukkaan, nyt näyttäs olevan jotenki hempee olo…

Toi kuvien lataaminen näyttäs olevan ihan tolkuttoman hidasta, lopettelen tältä erää. Lisää jahka kevät etenee. Heippa…

Jösses, mikä on tuo eläin jolla on tommoset tikkujalat? ja onko se kuinka iso?

Hei, mulla oli nuorena likkana noita “tikkuja” lemmikkinä, oon unohtanut jo koko elukat, nyt vasta muistin, kun näin kuvan!

Et ole tosissas! Onko noi oikeasti sun tyttös harrastuksia?

Jadeliila, ne on sauvasirkkoja, tällä hetkellä n. 6-8cm mittasia ja kasvavat vielä.

Belgi, ihan hauskojahan nuo on, varsinkin kun vähän puhaltaa; huojuvat niinkun oksat tuulessa.

Sireeni2, kyllä vaan, ja nyt on armoton rankuna päällä jostain liskosta. Likka täytti just 15 ja kaikki elukat pitäs saada. Onneksi se hoitaa ne myös itse!

Kaunis iltarusko
ja seuraavan päivän säätä ei ollu vaikee arvata!

Hups kun tuli isoja kuvia!
Nyt kukkii narskut ja kevättähdet.

Vuorenkilvet alkaa nostella päätään.

Kevät senkun etenee…

raparperit rehottaa.

Persiankeltaruusun penkki + kaivopenkki + tytön oma penkki = uusi kukkapenkki. Suurimmaksi osaksi vielä tyhjillään kun on mietintämyssy päässä. Ja on se muutenkin vähän vaiheessa…

Minkähän ihmeen takia en ottanu kuvaa semmososta kulmasta et olis näkyny kerralla koko penkki?!

Kasvimaa saa myös odottaa - ihan sen viereen (kuvaajan kohdille) on tulossa pieni kasvari, ja pahoin pelkään että pystytysajankohtana ei paljoo muista väistellä kasvimaata… Voi nääs olla sen verran into piukeena siinä kohtaa!

Taimenvaihtoon valmistautuminen on alkanut!

Ne itää sittenkin!!