Pihaantulosta mäntypenkille päin. Alhaalla on jotain ruusupensaita, kataja on kaivurilla vaan nostettu tuohon ja viihtyy mukavasti. Kielot leviää vaikka rinne on aurinkoinen.
Kuvauskierroksella löysin jotain ihanaa… Mulla on ihan luonnonluoma oma bonsai! Voi kaikki viisaat, miten ihmeessä saan tuon säilymään noin hienona?!
Nyt löytyi nimi myös punakeltaselle tulpulle, se on “Monsella”
Tässä ei ole nyt sitä sadetinta, mutta näin hyvin tulee lampivesi mäestä omalla paineella!
Näistä tykkään, vaikkeivät näytäkkään siltä kun paketin kuvassa. Piti olla kerrottu vaaleenpunanen, osa on valkosia, osa punertaa enempi.
Tässä lähempää.
Ihan ovat kuin ujot neitokaiset. Söpöjä, vaikka eivät olleetkaan sitä mitä luvattiin. Valitettavan usein tulos sipulikukissa on jotain muuta kuin luvattiin.
Juu, yks on vaan vähän ujompi ku noi muut… ;D
Rönsytiarella kukkii jo ainakin kolmatta viikkoa. On se nätti, sais levitä pikavauhtia tuohon omppupuun alle. Nopeesti se kyllä kasvaakin, on mulla vasta kolmatta kesää ja viime vuonna oli jo jaettevaksi asti.
Onkohan tää ukko- vai jättilaukka, en tiiä. Korkeutta on melkeen metri ja kukkii nyt. Viime kesänä oli vaan yks kukka, nyt on jo kolme.
Alppiruusu aukas ekat kukkansa tältä kesää. Siihen on tulossa ainakin viiskyt kukkaa, äiti laski nuput kun kävi.
Sireenit kukkii, jopa yks niistä äitimuorin "taimista"…
Sammalleimut alottelee, en edes tiedä mitä värejä mulla on. Nyt kukkii tämmönen haalea lila. Oikeesti väriä on vähän enempi ku tässä.
Näitä odotellessa…
Tytön kaverit tuli käymään ja toivat tullessaan tämmösiä tienvarsilöytöjä:
Viikonlopun olin mökillä. Siellä oli isännällä vähän purkuhommia…
Laituri oli "hiukan" ottanu osumia talven aikana. Se on nyt purettu noihin suoriin tolppiin asti ja siitä pitäs jotain kyhätä eteenpäin. Kuvassa on "päätylappu" jo osin purettu. Oli aika epätodellinen näky kun tuo rotjake eka kertaa nähtiin tuossa kunnossa.
Mökkinäkymiä; kamera mökin terassinkaiteella
Suopursut oli kukassa.
Rantapolulta mökille päin
Täyskäännös ja rantaan päin…
Joo, ei ilman saappaita! Viime kesänä korotettiin pohjapatoa puron suulla että saataisiin vähän pintaa korotettua. Tarttee näköjään jatkaa laituria vähän epätavalliseen suuntaan…