(Huonekasvit)
Tästä en löytäny aikasempaa juttua mut jos se kuitenkin on olemassa niin tän saa nakata joukon jatkoksi.
Tälläisen ihanuuden ostin, lehtien väri on luonnossa voimakkaamaan punainen
(Huonekasvit)
Tästä en löytäny aikasempaa juttua mut jos se kuitenkin on olemassa niin tän saa nakata joukon jatkoksi.
Tälläisen ihanuuden ostin, lehtien väri on luonnossa voimakkaamaan punainen
Mie en saa nuita menestymään, kun olen niin epätaanen kastelija
Mutta ihana on!
*epätaSanen
Tämä on yksi niistä minun suosikkikasveista, joita ostan säännöllisesti ja tapan takuuvarmasti joka kerta… En tiedä johtuuko kastelusta vai mistä, mutta en vaan saa sitä pysymään hengissä
Tuota ei saa päästää kuivahtamaan ollenkaan
Pitääkö sumutella usein?
Tasaisesta kasvualustan kosteudesta se tykkää.
Juu, ei saa kuivahtaa välillä. Minulta joutaisi samanlaisesta kasvista juurtunut rypäs, jos jotakuta kiinnostaa…pitää tehdä tilaa.
Kuningatar, juurtuuko äkkiä???
Kuningatar - muakin kiinnostaisi, jos jokunen pieni kulma ryppäästä on vielä vapaa - omani otti ja lähti kukkien taivaaseen..
Mulla on 3 rypästä, joista luovun. Niissä kaikissa on juuret, ovat mullassa. Eli kaksi näyttäisi olevan varattu…
no hep kolmannelle
Sopiiko että jatkatte vaihteluasiaa hölöillä.
Vaihtoja varten on myös olemassa ihan oma ketju: " Huonek.: Annetaan, vaihdetaan, etsitään postimaksua vastaan ", tämä muistutuksena myöhempia mahdollisia vastaavia asioita varten
Hei, onpa komea pitsilehti aloittajalla. Itselläni on vihreävalkoinen versio, ja se on valitettavan toispuoleinen… Miten olette lisänneet pistokkaita? Leikkasin muutaman oksan vesilasiin mutta ne näyttäisivät nuupahtavan heti. Eli onko vaan hankala juurrutettava vai pitäisikö pistokas laittaa suoraan multaan?
Kaikki ottamaani pistokkaat virkistyivät vesilasissa ja tekivät hienot juuret melko nopeasti. Kun sain ne istutettua multaan, ovat ne yhtä lukuunottamatta pysyneet hengissä. Eli aika helpoja juurrutettavaia olivat…
Minä en aikaisemmin ees tiennyt et tääkin kukkii
Onpas kaunis. En ole tuollaista kasvia nähnyt. Ihanat värit.
Pannaanpa pitkästä aikaa tähänki ketjuun kuva
Oi, onpas väriä. Mä täällä harkitsin uutta pitsilehteä, mutta enpä tiedä. Se menestyi hyvin niin kauan kuin sai olla terraariossa, mutta kun joutui sieltä ulos, ei kovin kauan elänyt. Se oli tuollainen, kuin edellisen kuvan vihreävalkoinen. Pitäisi keksiä sille terraariolle taas paikka, koska siellä mulla pärjäsi moni muukin, jotka ei sitten muuten tykänneet olla meillä lainkaan.