Poppiuksen pihalta (IV)

Kivikko hehkuu monissa väreissä.

Kissankellot kasvavat turhankin rehevästi...

Näistä alppitähdistä tykkään kovasti!

Ai ei mulla ole ukonhatussa koskaan ollut kirvoja oho. Kuikas yleistä tuo on täällä penttiläisillä?

Ketoneilikan ja isorikon yhdistelmä on aika viehättävä. (ja kissankäpälistä pitäisi leikella kukkineet kukkavarret pois...)

Sitten pari ruusua. Tässä Ritausma:

Ja tässä vaaleanpunaisena ostettu lidlin ruusu... aika upea väri!

Oli tänä vuonna ihan ennätysmäärä mustia öttiäisia eteläseinustan ukonhatuissa alkukesästä! Raidilla häädin ne pois, kertakäsittely riitti, sen jälkeen ei ole näkynyt.

Hmm... ukonhattu ei kyllä tuossa näy kuusiaitaa vasten. Mutta hei, sitähän on sellaista vaaleansinistäkin olemassa, se voisi olla aika ihana tuossa!!! Jee, eipä tullut mieleen! Sitäpaitsi sellainen vähän korkeampi olisikin aika hyvä tuossa, kun tuo aita on niin massiivinen siinä taustalla. Tuo keijupenkki on kyllä aika tupaten täysi nyt, mutta jospa se levitys auttaisi asiaa ja saisin siihen vielä jotain mahtumaan heehee.

Vielä laitan yhden kuvan, palavarakkaus hehkuu eteläseinustalla.

Voi Poppius kun kaunista oho Aivan ihania kaikki naurua

...ja kerta kiellon päälle kieli ulkoa Toki-kärhössä on aika valtavat kukat!

Nättiä on poppiuksella. sydän Ilmeiseti olen sitten jotenkin säästynyt öttiäisiltä, täytyy muistaa tarkastella noita sitten tässä aina välillä, etteivät pääse yllättämään...

Onpa suuuuuuuuuuuri kukka siun kärhössä! Huh! Ihana piha, kiitos kuvista!!! :D

Makean värinen ketoneilikka! tuumaa joku, jolla on vain valkoista...

Rehevää ja kaunista. Kärhön kukka oli kerrassaan upea.

Kyllä on kivikkoryhmäsi väriloisto kaunista . Hyvä jos minulla ensi kesänä edes kunnolla vielä kukkivat. Puutarhasi on ihastuttava kukkanenkukkanenkukkanen

Kaunista ja kodikasta on Poppius teidän puutarhassanne - talosta ja piharakennuksesta tulee ihan mieleen minimaailma, kun ovat niin yksityiskohtia myöten viimeisteltyjä sanoo hän täältä kaiken keskeneräisyyden keskeltä...

Voi Poppius sinulla on kaunis piha ...NIIN KAUNIS, katsoin muuten niitä sinun ihania mollamaijoja ja vanhoja nalle -töitäsi aivan USKOMATTOMIA sydäntähtikuuaurinko. Mun pitää vielä hetken kuluttua ihailla sivujasi, sitten kun olen kahvit juonut, tykkään kanssa käsillä tekemisestä (osa ammateistani: pukuompelija, somistaja, graafinen ala, mainos jne.) siksi kaikki tällainen mitä töistäsi näkee on mulle HUITSIN TÄRKEÄÄ JA MIELENKIINTOISTA!!!
POPPIUKSEN PIHA ON KAUNISaurinko.

...voi ihania myös nuo tekemäsi miniatyyrit, valtavan hienoa kätten työtä. Lisäsin sivustosi suosikkeihini, täällä on ihanaa lahjaideaa, sitten kun tarvitaan esim. orkidea-kukka.
Katsoin sivuja vaikka kuinka kauan ja vieläkin... mollamaijat ovat kiehtoneet lapsesta tähän päiväännaurua.
Täällä taas on Poppiuksella niin VIETÄVÄN KAUNIS PIHA aurinko! ...en voi olla taas mainitsematta

Kiitos kesäheinä kauniista sanoistasi, tulin oikein hyvälle mielelle naurua Ja muillekin pihakehuista. Pitäisi kai taas kuvailla, nyt alkavat kärhöt kukkia... ja jotkut ruusutkin ovat kukassa, tosin huonosti tänä kesänä.

No nytpä tulee sitten kärhökuvia, ja jokunen muukin.

Ensin ensimmäiset kärhöni nelly Moser ja The President (kai, ostin kyllä Jackmanniina...) Kasvavat suuresa ruukussa.