Tämä olikin hyvä parannus
Tällaisen Chirita Nimbuksen lapsi muutti meille tänään.
Onpa kauniit lehdet!
Pari viime syksyn poikasta olis tyrkyllä C.Dreamtime ja C.Moonlight.
Haluttaisi tuo Moonlight. Ainakin.
Liisukka oletko tulossa Pe…öön tässä keväällä??
En, mutta K…oon kyllä.
No melkeinhän se on sama. Ota ne molemmat ja vielä santtu Rob`s Sarsparilla. Mulla rupee tila loppumaan.
Kyllä mielelläni otan. Ihan vielä ei olla tekemässä retkeä sinne, joten sopiiko taimet sen aikaa vielä asustelemaan, että olen tulossa?
Jos sitten vaikka laittelen yksäriä kun ollaan tulossa?
kyllä ne jossain nurkassa menevät
No niin nyt on Cirita kukkani oikeassa paikassa.
Kylläpä on kaunis. -huokailee- Pitäisiköhän alkaa vaihtamaan santtuja noihin?! Kertokaa viisaammat onko noissa saman verran värejä kuin santuissa?
Tuo pikkuinen on Chirita tamiana, monet Chiritat on sinililoja kukiltaan, mutta on olemassa keltakukkainenkin lajike ''''Aiko''
Mulla alkaa pian kukkia C. New York ja sillä pitäisi olla täysin valkoinen kukka.
Tämä on mulle vielä arvoitus millaisilla kukilla tämä kukkii Cirita Kazu,Jutita varmaan tietää ehkä,yritin kuukkeloida mut enhän mä mitään löytänyt .
Kazusta kuva täällä
Kiitos Soili. Siinähän onkin sitten todella ihanat kukat,tuskin maltan oottaa milloin kukkii.
C.New York ja eka kukka
Tilasin Saksasta chiritoja, ja sieltä tuli kokonaisia vauvaloita. Tässä isoin, Hisako- rypäs:
No wau! Tuostahan riittäisi myytäväksi asti...
Mistä tilasit?
Tulipas vielä mieleen, että lähettelin joskus teille ystäväiseni Chirita `Tamiana`n lehtiä, onko kellään lähtenyt tuo kasvuun? Niin että voisi kerjätä lehteä pistokkaaksi? Itseltä tuo(kin) kuoli...