Puu-ukon ja pääpuutarhurin pihasta (II)

Piti vielä lisätä niille jotka ajattelevat että kyllä tuollakin joku rytökasa jossain nurkassa on, ei ollut:/

Se keltainen köynnös on kultakuusama.

on kyllä niiiiiin kaunista <3

Mahtava piha!!

Jopas jotakin! Tuollaista varmaan hoidetaan kolmessa vuorossa? Upea piha!

Puu-ukkon kuusama ehkä lonicera tellmanniana kultaköynnöskuusama minulla se on ja aloittaa juuri kukkimisen menee meillä III vyöhykkeellä ainakin maanpeitto kasvina

Kyl kaks vuoro riittää 10tunti vrk. 1½ henkilö teke työtä mää oon se puolikas.

Mää kertosisin yhren asiana mitä tapaht tänä pänä. Tää on jo toinen henkilö joka kerto sama asia, ett meirän pihas on jokin mikroilmasto. Ensimmäinen ol Puutarhuri Pöntinen ja tää toinen Itäisen Helsingin kartano puutarhuri. Jotkat tul pihal aivan yllättäin heit nimitäin ol 3 henkilöä. Em mää tittä näist ilmastois ymmärrä mut lämmintä ol päiväl.

Meidän pihaalla oli kahden henkilön aivoriihi. Me nimittäin suunniteltiin lisää penkkijä. Alkaa tila muuten kohta loppua penkeiltä, se on tarkkaa suunniteltava mihin tekee penkin.

kerroksellisuutta peliin

Mitenkähän sellaisen mikroilmaston saisi meidän pihaan? Kerro lisää?

pitipä etsiä
(terveisiä pääpuutarhurille :))

Kerrotaan me ajelemme lähi aikoina Lahdessa sopisko pistäytyä.

Sydämellisesti tervetuloa, pirautelkaa ensin!

Kiitos Kibu. Sieltä löytyi heti hyvää tietoa. Lisäsin kirjanmerkkeihin.

Endless summer

Hei saanko kysyä, mitä tuolle on syötetty? Kasvaako se ruukussa? Minulla on kyseinen kasvi ollut kohta 4 vuotta, enkä ole nähnyt yhtään kukkaa. Alan olla epätoivoinen sen kanssa. Osaisitteko neuvoa, miten kasvi saadaan kukkimaan?

Kastelulannoittetta kanan-hevonpaskaa. Tää on ruukussa talvet kellarissa. Viime suvena se oli vaaleenpunainen. Huomenna tulee kuva vähän pienemmästä mutta punaisesta, joka taas oli viime kesänä sininen.

Mikäs tämän hempukan nimi olikaan?
Huomasin että minullakin on tuo sama