Onhan meillä talon yläkerrassa yksihuone vapaana ja tuo huvimaja.
Tuo on yksi kauneimpia pihoja mitä olen nähnyt. Rouvalla on tosi hyvä värisilmä, kaikki kasvit oli hyvin sommiteltu toistensa kanssa. Eikä rikan rikkaa missään, eikä kuihtuneita kukkia.
Muutaman kuvan laitan vaikken ole lupaa kysynytkään.
Tätä viimeisintä Kurpitsan kuvaa katsoessa on helppo allekirjoittaa väite Rouva Ukonkellon täydellisestä värisilmästä!
Lintuperspektiivikuvat on hyviä kokonaisuuden hahmottamisen ja suunnitteluvinkkienkin kannalta, kiitos niistä! Mutta lisää näitä jalat maassa otettujakin kuvia mielellään näkisin..
No niin, Kurpitsa ehti ihanine kuvineen väliin. Edellisessä viestissäni viittasin kuvaan, jossa oli sammalleimua, lähestysaarnaajakukkaa ja esikkoa (?).
Voi kun kaunista! Minä olen viime aikoina vakoillut toisten pihoilla täällä Puutarhanetissä ja Klorofyllissä. Ihastuttavia löytöjä, paljon kauniimpia kuin missään lehdissä.
Voi, aivan ihana piha!!!! Mahtavia havannointikuvi, nuista näkee tosiaan, että millälailla piha muuttuu.Jospa meilläkin sitten joskus kun lapset ovat isompia, nyt tarvitaan peli ja leikkikenttiä.
Haaveissa on hyvä elää!!!
Ai ai mitä olet mennyt tekemään . Kyllä kuvia voi lisätä ilman lupaa, kunhan minua ei näy. Aika monta kuvaa kerkesit ottamaan. Nythän ei tarvitse kuvia lisätä kurpitsa kuvasi jo kaikki pihankukat.
Ukonkellon ja pääpuutarhurin puutarha on kerrassaan upea!!! Rakkaudella rakennettu ja hyvin hoidettu.
Aivan uusi kukkapenkki.
Jätti