Mulle tullut vuosia!
toi nimellä varaaminen on hyvä juttu, kun haluaa palvelua sitä pitää osata pyytää! toisaalta kun meillä nyt on täällä joensuussa on suomen suurin prisma, niin voisi olettaa GW lehden sinne mahtuvan, tiedä sitten viitsinkö kävellä 250 m kaupan sisällä etsimään lehteä hyllystä, kadulla kavely olisi mukavampaa. (väliin mahtuu siemenhyllyä, juustoja ja muita houkutuksia ja matkanteko on hiii-daaaaaa- astaaaa)
Viherpiha on uudistunut, ja mennyt parempaan suuntaan selvästi. Ei niin paljon että jatkaisin tilaustani jonka päätin lopettaa jo ajat sitten lehden tarjonnan tason takia…Mutta niin paljon paremmaksi tullut kuitenkin että puutarha-asioista vähemmän tietäville se voi nykyisellään olla jo aivan mainio tietopaketti. Jos en olisi sitä lopetuspäätöstä tehnyt, niin jopa itsekin saattaisin harkita vakavasti jatkotilausta. Niin ne lehdetkin saattavat uusiutua joskus parempaankin suuntaan.
No mutta valtsu! Ostat siemeniä, juustoja matka- ja kylvöevääksi, ja sitten vielä lehden palkinnoksi odottamaan kaiken tehdyn työn päätteeksi. Aukoton akkalokkiikka.
Nuu: Selasin kaupassa lehteä ja olen samaa mieltä Viherpihasta. Lienevät saaneet hömpästä tarpeeksi palautetta.
Samaa mieltä Viherpihasta kuin Nuu ja Intopii, huomasin lehden kaupassa, ostin ja myönteisesti yllätyin kun kotona luin. Olihan siinä mukavaa juttua pelargoneistakin! Eiköhän ihan uusikin puutarhalehti ilmesty hyllyihin vielä tämän vuoden aikana, huhuja olen kuullut…
Huhuja uudesta puutarhalehdestä olen kuullut minäkin… olisikin jotakin “uutta”. Noihin tähän astisiin alkaa jonkin asteinen turtumus iskeä niskaan - menneet vähän liikaa “tårta på tårta” meiningiksi.
KotiPuutarhan tilasin viime kesänä kun oli hyvä lahja sille joka uuden tilaajan hankki, kaverini sen lahjan sai. Mutta en kyllä jatkotilausta tee, jotenkin tosiaan nuo lehdet niiden juttujensa kanssa “toistaa” itseään. Uudelle lehdelle tietysti asetamme kovat odotukset!!!
ikävä jo on ehtinyt tulla. niinpä tarkistin: et-kotipiha 1/2008 ilmestyy 18.3. - ja laskukin lähetetään vasta ens lehden tulon jälkeen:-)
kestää vielä kolmisen viikkoa ennen kuin joko ilahdun tai tuumaan, että olipas kokeilu:-(
Ensikuussa pitäisi uuden lehden ilmestyä.
ei löytynyt uudesta suomen suurimmasta GW lehteä, juustoa löysin ja lammasta pakasteesta, näihin oli tyytyminen.
Valtsu: voit siis tehdä kuten niin moni muu, syödä - hyvin - suruusi . Lenkkeilet sitten huomenna ärrälle pyytämään, että tilaavat tärkeyslehden iloksesi.
Valtsu eikun junalla Pasilan asemalle niin löytyy GW. Sieltä minä aina sen ostan.
junalla pasilan asemalle menossa GW lehteä ostamaan - siinäpä hieno viesti minkä aamulla lähetän töihin. nappaan lehden kioskilta ja seuraavalla junalla takaisin, kun hyvin käy pääsen virka-aikana takaisin
Olitpa, valtsu, tänään mielessä, kun kävin siinä meidän paikallisessa GW-myymälässä. Vieläkin siellä oli kolme kappaletta helmikuun numeroa… Ja huomenna (26.2.) ilmestyy lehden mukaan jo maaliskuun numerokin - milloin sitten saapunee Suomeen.
Jos jostain kaukaa käytte lehtiä etsimässä, ilmestymispäivä kannattaa tarkistaa osoitteesta www.lehtipiste.fi. Napsauta haluamaasi lehteä, niin sivusto kertoo, koska edellinen on ilmestynyt ja koska seuraavan pitäisi tulla. Etusivun “tänään myyntiin” kertoo todellisuudessa eilisen tilanteen, eli todellinen tilanne kannattaa tarkistaa halutun lehden kohdalta. GW ilmestynee 9.3. Vinkki: puutarhalehdet löytyvät Asuminen -linkin alta.
juu u, sieltä lehden omalta kotisivulta olen aiheita lueskelut, kas kun kirjastoonkaan ei nykyisin tule. koko tämä vouhotus perustuu sille, että ihminen elää unelmista: . oi jospa asuisin vyöhykkeellä 1a, oi jospa asuisin ranskassa, oi tuommoisen kartanopuutarhan tahtoisin, oi, tänä keväänäpä vaihdan puutarhani värin kokonaan uusiksi.............. kokonaan toivoton en ole, House and Garden ei sentään kolahda
Sanokaapa, mikä tuo GW-lehti on. Ostan joskus "25 Beautiful Gardens"-lehden, mutta se kai ei ole sama. Hyviä ideoita siitäkin löytyy, vaikka siinä kerrotaankin tosi upeista linnojen puutarhoista. Aina voi jotakin soveltaa jopa täällä äärialueella, kunhan keksii vaihtoehtoisia kasveja. Ja saahan kummiski nauttia muhkeista puutarhamatkoista.
Gardeners World
Mitä, mitä...onko Fiia löytänyt 25 Beautiful Gardens -lehden jostakin? Olen luullut, että lehti on kokonaan lopetettu. Voi himputti - täytyypä metsästää.
Rajarinne, älä nuolaise ennenkuin tipahtaa. Mulla oli vanha lehti. Se kun on ihan kirjahyllyssä puutarhakirjojen vieressä. Se lehti ei vanhanakaan vanhene. En tiennytkään, että se on lopetettu.
Mutta se toinen lehti onkin tuo puutarhurin maailma, kuten Euffis heti vastasikin. Siihen en ole tutustunut, mutta aion ostaa heti kun eteen sattuu.
Mulla on ollut Kotipuutarhalehtiä kuuskytluvulta lähtien. Viime keväänä suivaannuin tai oikeastaan parempi puolisko on moittinut lehtien paljoutta jo pitkään, kun mitkään tilat eivät riitä. Niin meni muutama vuosikymmen paperinkeräykseen. Varmaan se oli suorastaan synti ainakin puutarhaihmisten kannalta. Jotta sorry vain.