Kiitokset tähän
Metsänasukas,paketti perillä,kiitos!
Karvari, suurkiitos pelakuista. Tulivat eilen ja olivat hyvässä kunnossa.
Nuulle suuret kiitokset! Posti perillä. Minä olen ihan lirissä vielä näitten kanssa. Ja ihanat yllärit mukana.
Postiljooni oli käynyt tänään. Suuret kiitokset Satu-71:lle ja Kesänlapselle.
Kyllä nyt siemenholistin kelpaa !
Kiitos ja kumarrus Ylvali,siemenet perillä.
Kiitokset ja terveiset Rayalle! Viimekeväiset pietarilaiset voivat hyvin ja kukkivatkin pian kunhan kevät vielä etenee. Kasvivaloja en ole heille tarjonut
Pelakuinen kiitos LeonM
Emadigan,kiitos.Tornedalen perillä muovihanskassaan
Karvarille suuret kiitokset, paketti on saapunut runsaine elinvoimaisine sisältöineen ! Pakkaamisen taidonnäyte, on siihen mennyt aikaa mut toivottavasti ei hermot
K i i t o s
Nuu,ole hyvä yritin vaan parhasni että taimet seleviää.Eikä muuten menny kauaa,oli vaan niin muksaa hommaa
Iso kiitos Nuulle, joka suorastaan pakotti minut osallistumaan tämän vuoden tomaatinsiemenkirjeeseen, ja kaikille kirjeeseen osallistuneille!
Kaikki 12 lajiketta joiden siemeniä kirjeestä otin osoittautuivat aivan loistaviksi.
Ihana kuulla Genesee !
Kitikat SUURkiitos postista ! Ja posti, suurkiitos paketista joka yhdessä päivässä matkasi perille. Ihmeiden aika ei oo ohi :w00t:
Kurppa, rouva kiittää
Olipa postilaatikossa tänään yllätys- olin jo melkein unohtanut. Parhaat kiitokset Sinulle Koiruus!
Kiitos Karvari, siemenet perillä. Tuli vähän ylimääräistäkin, kiitos:hugs:
Kiitos filopator isosta paketista.
Olo oli kuin pikkulapsella jouluna.
Kaikkein pienimmät laitoin multaan voimistumaan sisälle.
Muut istutan huomenna pihalle, olet selkeesti laittanut mieleen, mistä tykkään.
Suokukka, suurkiitos täysin odottamattomasta postista. Täydellinen yllätys, mutta todella iloinen sellainen. Sydämellinen kiitos kauniista ajatuksesta ja vaivannäöstä
No nyt saapui tännekin ylläripostia. :w00t:
Luulin ensin, että isännän kännykänkuoret saapui, mutta nehän jo tulikin.
Nyt tuli filopatorilta ylläreitä, yllärit on aina hauskoja.
Laitetaan tuonne luonnonkasvipenkkiin.
Täällä ei muuten paljoa enää näe mäkitervakkoa, lapsena sitä oli joka paikassa.