Kellokukkia omenapuuiden varjossa
Tälle kaipaisin nimeä?
..
kenties kuopiosta kotoisin oleva kermakello
Keltainen kukkija on isonauhus. Tämän ainokaisen sain säilymään siemenannoksesta. Ovat jonkin otökän herkkua
Auringon laskiessa
Peräkammarissa pelargoniat viettävät talvea. Eivät nyt näytä ihan tältä
..
Tämä matkusti kirjeessä viimekeväänä teille jollekkin kuuluu kiitos
Tämä lähti kesä alesta väkisin mukaan
Pelargoniat kesäkodissaan
Rinun rosollikuppi on aivan ihana! Samoin pelargonien kesäkoti viehättää suunnattomasti!
uih, kuinka ihania pelargoneja,varsinkin tuo tummanp/kerottu!!
Ihanaa ku tullee piristystä tähän kauhiaan talaveen.Kiitos!!!!!!! Jäi vaivaa että mikä oli ihanuus....
lauantai, 24. marraskuuta 2007 - klo 14. 09 (yli 57 vuorokautta sitten) jotenki semmosen symppiksen olonen valontuoja ja jos vielä kestäväki, niin tahtois kans
( sivulla 5)
Kiitos teille mukava kun joku jaksaa kommentoida. Jäkälä tarkoittaa Kurpitsan tunnistamaa sinikoisokkia ´"Mont Blanc"-lajiketta. On kesäkukka mutta hyvin kiitollinen. Tuolla sekin on peräkamarissa pelakuiden kanssa …saa nähdä miten käy.
Se olikin aivan ihanan näköinen, kuin …onko se päivännouto, se perenna joka ei talvehtinut ainakaan minulla. Ainahan näitä on ihana katsoa, kuin pääsisi kyläilemään…
Ihanan kesäisiä puutarhakuvia Rinulla, kuvat piristää harmaata talvipäivää, kiitos!
Noita nimiä oli hakusessa: KultaKUTRI-asteri
Ängelmä on Keijuängelmä jos THALICTRUM rochebrunianum, myös Jaloängelmällä on samanlaiset kukat-mikä ero en ole vielä omistani päässyt vertaamaan.
Valkoinen nimetön…hmm iisoppi ?
Kiitos mouku nimistä. Mulla ne ei tahdo pysä järjestyksessä. Minä en voi ymmärtää miten ne teillä pysyy mielessä ja vielä nuo tieteelliset nimet. Minä vain ihailen kasveja. Monesti tulee hankittua kasveja nimellä tilaten ja kun nään kasvin niin paljastuu että tontilla jo sellainen on. …niin mikähän sen taudin nimi olikaan… heh heh
Rinu, ei ne ainakaan mulla pysy päässä, ellei niitä laita kirjoihin ja kansiin. Siltikään en ole varma, että tunnistan keväällä kaikkia kukkiani
Tärkeintähän niissä kukissa on justiinsa se kauneus.
Moukulla pysyy nimet päässä kun pläräilee siemenluetteloja, etenkin ulkomaisia tarpeeksi pitkin talvea. Tosin kun sain tuon esikoisen 2005 niin sinä kesänä pää oli totaalisen tyhjä !