yritämpä pistää muutaman kuvan meidän tontilta. Auringon nousu
K
ukkapenkki jonka meinasi kokonaan valloittaa yksivuotiseksi luulemani tähkäverbena
Pajutyö harjoitelma
Hyvännäköinen pajutyö. Tuosta taas alkoi omiakin sormia syyhyttämään, josko pitäisi syksyn mittaa koettaa jotain kevääksi värkätä.
Ihana pajukori. Kuvassa näkyy muutakin, joka vetoaa minuun: kivi, karhu, kukkia, kiva kuva!
Voi kuinka hieno tuo kori onkaan!
Minä kans tykkään tosta pajukorista. Ja sievä vesiaihekkin pilkotti yhdestä kuvasta. On se niin kivaa kun tulee talvi. Pääsee tekemään pajutöitä!
kiitos huomiosta. Pajukori on tehty vain tökkimällä kepit maahan ja niihin sitten punottu vain jotenkin epämääräisesti. Haaveena on mennä jollekkin kurssille opettelemaan alkeita. Olen syksyn aikaan nähnyt punottuja kissoja ym ihanuuksia. Jospa joskus minäkin. ohessa toinen kuva vesiaiheesta. Muovi tuli kloron kimpasta ja kuoppa akka energialla.
Tässä kuva kasvista jonka olen saanut nimellä värireseda. Onko sellainen minun kirjani eivät tunne. tuoksuu hyvälle.
Rantakukka Türin messuilta
Espanjassakaan en kulkenut kokoajan kädet taskussa. Siemenistä on syntynyt tällainen pensas. Ei tosin ole aavistustakaan mikä tämä on. Kellarissa viettää talvet. Ei ole kukkinut.
Vielä pari kesäistä kuvaa syksyn pimeille illoille
Kuva jäi äsken matkasta. tässä unikoita joita olen kasvatellut espanjan unikoina mutta mitähän mahtavat olla
vielä kuva varjoisasta kohtaa
Voi miten ihana kuva pihalammikosta! Kaunis valo ja niin rauhallisen näköistä. Tuonne menisin mieluusti kuljeskelemaan. Miten paljon pihalampi vaatii kunnossapitoa? Olen alkanut vähän sillä silmällä niitä katselemaan, että kohta olen pihalla lapion kanssa kuoppaa kaivamassa ... mutta ehkä nyt kuitenkin maltan mieleni ja tutustun aiheeseen ensin perinpohjaisesti.
Juuri ajattelin, että siellä se Rinun allasmuovi nyt veden alla lötköttää . Mikä lie tuo unikko, mutta espanjanunikko se ei mielestäni ole. Espanjanunikolla on pitkulaiset, laihahkot siemenkodat ja oranssi kukka. Laitahan lisää kuvia, Rinu!
tässä tuntematon kukkanen kanssa. tarkoitan valkoisilla kukilla ja kapeilla lehdillä varustettua kasvia.
Kärhöjen kasvatus aluillaan. muutamat jo intoutivat kukkimaan kesällä
Viimetalvena osallistuin siemenketjuihin ja pari kuvaa tuloksista. Kiitos lähettäjille. Tänä syksynä en ole vielä ehtinyt mukaan. Siemniä olen keräillyt kykkä vastaisen varalle.
Tässä uusia tuttavuuksia. onko kenelläkään kokemusta talvenkestävyydestä?