Ihania risu- ja pajutöitä Myskiksellä ja teemaalla! Voi, voi kun löytyisi edes puoleksi noin nättejä myytävänä tällaiselle kiireiselle ja taidottomalle.
Kiva et joku ees tykkää, kaikki kun noita ei arvosta pätkän vertaa.
Toreilla olen nähny myytävän vaikka minkä sortin paju- ja risutöitä, ja markkinoilla, ja on niitä netissäkin myytävänä muistaakseni. ja netistä löytyy myös paljon ohjeita risutöihin.
Tämmösen tuolin värkkään vielä joku päivä. Tai sit homma lähtee työn edetessä ihan lapasesta kuten yleensä ja tuleekin jotain ihan muuta.
Risumatto ja luuta pitäs kans tehä ovenpieleen.
Ja siihen viereen kissa ja kahvipannu
Taitas olla aika työläitä tehä? Sammaleesta tein kerran kissan. Siitäkin tuli tietysti julmetun iso.
Tämmöisen vinossa olevan mökin olen joskus tehnyt. Risuluutia tuli aikoinaan tehtyä paljonkin, oli nimittäin paras luuta ruokintapöydän lakaisussa.
Kesäksi kukkaruukkujen suojia olen myös tehnyt. (Tuleekohan tähän kirotusvirheitä, kuten edelliseen viestiin oli tullut).
Miullahan oottaa yhä vieläkin potkurinraato kissalan katolla jotain just tuommosta risutuolin tapasta jatkojalostusta, ei vaan ole mukamas saanu alotettua. Hyvin oon ainaki 5v jo suunnitellu.
Lapsuuden kodissani oli risumatto oven edessä kesäisin, talvella oli kuusen havuja.
Luutia olen väsännyt itse mutta ne herättävät hilpeyttä jostain syystä, no hyvä jos joku saa niistä iloa itselleen.
Raya, en vain oikein meinaa toreille ja markkinoillekaan keretä, kun jotenkin oon niin hidas.
Nyt ei kyllä enää tarkene risuhatussa mut laitan kuitenkin kuvan tänne enskesää varten.
Ihana sydän.