En löytänyt roska/jätekatoksille omaa paikkaa.Laitan nyt tämän tähän.Jos näille jo on paikka olemassa,siirtänee tämän joku sinne,mihin kuuluukin.
Tällainen tuli hankittua hetki sitten.Se oli käsittelemätön ja maalasin puna-valkoiseksi takana näkyvän talon värien mukaan.Ainut harmi vaan,etten ostaessani muistanut,et meillä onkin pykälän suurempi roskis ja nyt tämä on meille liian pieni.Pitänee laittaa myyntiin,kun pienempä roskista meille ei kannata ottaa,kun tämäkin välillä täyttyy liian nopeasti.
Joten,jos jolain on tarvetta,niin tällainen voisi olla vaikka sinun.
Mies tekee nyt itse uutta tilalle,isompaa ja toiveitani kuunnellen .Millaisia katoksia teillä on?
Ei ole katosta, aita vaan on näkösuojana.
Kesäranta, meidän pihassa on tällainen roskakatos, sopii vähän isompikin roskis.
Wau,satuk-a, toi onkin hieno! Meillä alkaa päsiäisen aikana katoksen rungonmaalaus,kun runko on jo valmis.Sit isäntä laudottaa loput ja minä pääsen taas maalauspuuhiin.Pitää tosiaan toi toinen kait myydä pois tarpeetomana.
Et sitten tuota toista tartte puutarhatyökalukatoksena? Sivuun ulkopuolelle pöytätaso, irrotettavaa mallia ruukutuspuuhiin ja jakkara. Kun kerran on paikalla ja jos mahtuisi sivummalla oleen...
Niin,no voisi sitä sellaisenakin ajatella.Varastotilaa on kyl ennestäänkin jonkin verran,mut sit voisin viedä välineeni ihan omaan paikkaan.Kiitos ideasta,olinpa pöhkö,kun en ennen ollut tuota ajatellut.Tilaa on mihin sijoittaa.
Meidän roskakatos, johon tarvitsee sopia vain sekajäteastia. Niin ja paljon kukkia!!
realla samanlainen suunnitelma kuin minullakin.Vain sekajäteastia ja tietysti siinä pitää olla kukkia
Roskakatoksen katto alkuvaiheessaan, lisää kasvustoa lisäillään
Tulipas se pienenä
Tuo takareunassa oleva tyhjä kolo saa täytteekseen mansikkalaatikon ja pari ruukkua, joihin tulee jotain roikkuvaa.
Itse rakennelma siirtyi tänään paikoilleen, mutta katto on vielä kesken. Tänään ajelin pariinkin kertaan katuamme kotiinpäin (siis ihan asioilta, en tuon katselua varten ) ja katselin, että kivasti uusi katos sopii, ei tule liian isona näkyviin. Tiiä sitten, kun tuo katto sinne laitetaan…
Syksyllä 2012 pystytetty rakennelma jäteastoiden katokseksi. Katos on naapureiden kanssa yhteinen. Näin tonttien rajalla toimiva ja "toisiinsa" sopiva.