(Huonekasvit)
En löytänyt keskustelua samettilehdestä, tässä kuva omastani. Lehtiä koristaa hieno violetti karvoitus
Tässä lähikuvaa karvoista
(Huonekasvit)
En löytänyt keskustelua samettilehdestä, tässä kuva omastani. Lehtiä koristaa hieno violetti karvoitus
Tässä lähikuvaa karvoista
No ompas sitten päässyt häviämään tämä palsta! En muuten löydä minkään entistä. Kyllä se on ollut, kun siinä oli minun samettilehdestä kuviakin. Se kun vielä kukkikin… Missä on, kuka tietää?—
Poiminpa vielä tähän uusiksi tuolta kuvastosta, jossa ne on, jotka tänne olen ladannut. Mikäli entinen palsta löytyy, poistakoon joku sitten tämän turhana.. kuvassa muuten näkyy vaaleita pisteitä, ne oli kirvoja, siis entisiä sellaisia. .. kuolleita tuossa vaiheessa.
tällainen löytyy. onko jossain vaiheessa typistynyt?
ei vaan kukkakuva on *huonekasveja kukassa nyt*-ketjun sivulla 12 ja kirvojen vaivaama verso, jossakin ketjussa, jossa puhutaan mäntysuopa- ja toluhuiskutuksista.
Mulla oli samettiehti joskus, kasvoihan se, mutta oli aina sellainen roikko. Ja sitten kyllästyin koko kasviin, koska sen haju alkoi tympiä.
Joo, ne kukat kuulemma haisee todella pahalle, mulle sanottiin että ne kannattee ottaa pois jo nuppuvaiheessa
mai-lee, noin se muisti on hatara… No, en minä niitä paljon haistellut, kun se kukkiessaan oli ulko-eteisessä.Mielestäni oli ihan söpöt kukat. Kyllä se näkyy melkoisen roikaleeksi menevän, vaan täytyy aina leikellä ja siitä sitten lähtee taas uusi…
Tämä ei halunnut asua meillä. Liekö ollut liian vähän valoa tai liikaa kastelua vai mikä, pistokas lähti kyllä kasvuun, mutta yhtäkkiä heitti henkensä. Ehkä kokeilen keväämmällä uudelleen. Mitenkäs te muut olette tätä kaveria kastelleet? Itse yritin pitää sitä linjaa, että lisää vettä kun ruukkuun painetussa sormenpäässä ei enää tunnu kosteutta.
Mun samettilehti kuivahtaa kasteluiden välillä niin, että nuokkuu. Mä pidän tuon kukan aika matalana ja uusin sn n reilun vuoden välein,
niin ei roiku.
Etusivulta lukaisin tuon edellisen "mun sanomalehti kuivahtaa kasteluiden välillä" … Piti tulla kurkkaamaan tarkemmin sanomalehden kastelusta