Laitanpa minäkin näitä kränkkyjeni kuvia tänne galleriaan, jos jotain kiinnostaa katsoa. Ekana lempparini marskinlilja.
Marskinliljan kukat lähempää..
Mooseksenpalavapensas alkaa oleen kauneimmillaan.
Kukka on kaunis..
Krassi ''Alaska'' , ei vielä kuki, mutta nuo lehdet ovatkin pääasia ;)
sulla mitään kränkkyjä pihasta ees löydy!
Kiiltomadolle kiitos, koreanhohdekukasta !
Ihania kasveja sinulla! Kaunista, kaunista!
Iiris-kukka, kränkkyjähän ne ovat , teidän muiden hienojen pihojen ja kukkien rinnalla, mutta silti laitan . Laikkuköynnöksen lehtiä ja kukkiakin on tulossa.
Pidän tosi kovasti pihastasi, hyvin kaunis ja harmoninen. Onpahan itsellänkin esikuva johon pyrkiä
Tämä on se paras kukka, hän tuli mummulle kylään 17 tunnin päästä syntymästään , Juhannuspoika .
Siis mitä!!! Kränkkyjä?! Oot nyt tainnut erehtyä, minulla ainakin on erilainen käsitys siitä mitä on kränkyt:D
Aivan ihana tuo marskinlilja, niistä oon joskus haaveillut, mutta taitaa olla liian vaatelias meidän saharan autiomaa-pihaan. Ja hieno on tuo mooseksenpalavapensaskin. Se jo taitais vähän paremmin menestyä vaikka meidänkin pihalla. Ja mikä hieno keltainen liljakin jo kukkii noin runsaasti (takana kuvassa)?
Oi, sillä välin kun kirjoitin ilmestyi tuo vauvakuva:) Onnea paljon mummollekin!
Upea toi viimeinen kukka
Kauniitahan sun kukat näytti olevan, älä turhaan mitätöi työtäsi
Voi mahoton, kun suloinen poika! Onnea mummulle, oliko ensimmäinen mummutettava?
Kiitos kaikille, isäntä aina sanoo kränkyiksi ja hän tietää kaiken Kiitos myös mummuonnitteluista, lastenlapsia on 4 , tämä on tyttären kolmas poika Morsikolle liljasta, en tiedä nimeä, se on ollut meillä ainakin 40 vuotta, kestävää laatua.
Sattuisko Kibuvitsi tietämään tämän nimen, onko sinulla jo kukkinut ? Lähikuva..
joo kukkii parhaillaan
olen sekaisin noiden liljojen nimien kanssa, eneiten muistuttaa Lilium monadelphumia
Kerrassaan komea lilja!
Ihana pikkumies, ei tainnut olla ihan pieni syntyessään:)