Ok,yritän vielä ihimettä eli haeskella tuosta sekamelskasta.
Mulla Karvari on. Laitanko tulemaan?
Etsin keijonmekon siemeniä. Omat ei ehtinnä kypsyä.
Oon saanu jo ananaskirsikan siemeniä.
Kiitos kaikille tarjoajille.
Keräsin juuri ylikypsistä kalamondiineista siemeniä. Yksi oli itänyt jo hedelmän sisällä. En kuori siemeniä mahdollisen postituksen vuoksi. Muutamalle olisi
Tarjolla myös viime kesäisiä tummanpunaisen petunian siemeniä. Runsaskukkainen ja hyvin värinsä pitävä lajike.
Vaihtoon voi tarjota esim. kesäkukkien, kurkun, kesäkurpitsan tai talvikurpitsan siemeniä.
Oisko jollain jemmasaa jätrikurpitsan siemeniä? Nyt kun löyty tilaa mihin laittaa, niin haluisin kovasti kasvattaa omaa jättikurppaa!
Kesänlapsi, minulla kiinnostaisi nuo petunian siemenet. Olisiko mahdollista, että laittaisit siihen minun siemenkirjeeseen ja katsoisit löytyykö sieltä Sinulle vaihtaria. Ellei, palataan sitten asiaan.
Mulla olisi jonkin verran ylimääräisiä aniliininpunaisen yksivärisen harjaneilikan siemeniä.
Olen pitänyt vain tuota yhtä väriä, ettei tulisi sekavärisiä, eli pitäisi kyllä tulla siemenistäkin aniliinia.
Kuukierron, eli Ipomoea Alban siemeniä taas tekisi mieli. Oisko kellään jääny laatikon pohjalle?
Harmi, kun Nelson Gardenin valikoimista poistu:unsure:
Mulla olisi pieni määrä vaaleanpunaisen kerrotun ahkeraliisan siemeniä.
Ovat itse viime syksynä kerättyjä. Tein niille idätyskokeilun ja viikossa itivät kaikki
Vaikka viime keväänä ostamani pussin kuvassa kukat olivat tosi kerrottuja,
mielestäni ovat vain puolikerrottuja. Kuitenkin siitä kivoja, että tekivät siemeniä.
Löytyy myös kerrotun punaliilan syysasterin (Patricia Ballard) siemeniä.
Kiitos, ehdin jo saada muuta kautta ahkeraliisan siemeniä. Uskon että joku muukin voisi niitä ottaa, joten eivät mene varmaankaan hukkaan.
Viime kesänä minulla kasvoi pieni ja outo kurpitsa, jonka joku tunnisti hokkaidoksi. Otin siemenet talteen, tahtoisiko joku niitä?
LeVä,minua kiinnostas!
Avalon Appleblossom siis. Puhelin luulee kirjoittavansa paremmin.
Nuita värikkäitä oon vaan kylvänyt tälle vuotta. Pitäiskö tuo nyt kuitenkin laittaa narskuröökiäkin, kun kerran puheeksi tuli… Hirmu kiva oli isojen dahlioitten kanssa toissa kesänä.
Viime kesänä kerättyjä hunajamelonin siemeniä tarjolla.
Keräsin justiin kuolanpionin siemeniä, kun olivat alkaneet jo varista maahan. Jos joku haluis, niin nyt ois taatusti tuoreita siemeniä tarjolla 1-2 henkilölle. Tuoreena kylvetyt siemenethän kait lähtee aikaisemmin kasvuun… luulisin
Siemeniä olisi seuraavista ihan liiaksi ylimäärin tarjolla;
punaista malvaa (järkyttävän paljon)
iltahelokkia (runsaasti myöskin)
tellimaa
pioniunikkoa black paeony
keltavaleunikkoa
punaista varjoliljaa
Siemenvaraston tyhjentelyä… Tarjolla seuraavia (kaikki 2017-2018 siemeniä, priimaa kaikin puolin). En ala lähettelemään vain yhtä lajia/lajiketta. Mielellään vaihto johonkin syötävän kasvin tahi kesäkukan siemeniin. Esim. chilit, tomskut, kurpitsat, kurkut, suorakylvettävät kesäkukat, arskat, sammarit, unikot jne. Basilikoja kaipailisin erityisesti ja herkkuhyppykurkkuja (vielä minä niissä onnistun… )
Kesäkukat:
Nolaana
Isovahakukka
Perunkoiso
Koruköynnös
Keijunmekko (kiikun kaakun itääkö enää niinku tiijätte)
hopeatähtisilmä
Isoinkarvillea ‘snow top’
Isoinkarvillea ‘deli rose’
Riippalobelia mix (sinivoittoinen)
Petunia ‘sparklers’ (liilaa eniten)
Reunus päivänkakkara
Sarvileukoija
Röökejä: ‘sensation mix’, ‘lime green’, kessu, narskurööki ja nimetön vaaleanpunainen (alunperin rayalta)
Kamomillasaunio (ite en oo syöny, nätti on)
Syötäviä:
Rucola rocket mix
Anisruoho
Kumina
Lipstikka (vanhempia siemeniä, en tiedä itääkö miten)
Lehtikaali ‘nero di toscana’
Vuonankaali
Erilaisia salaattimixejä
Meloni ‘piel se sapo’
Parsa
Ananaskirsikka