Hankalin pyysi avaamaan uuden siemenkirjeen nimellä “Kukkakirje”. Tässä on aloitus, Hankalin hoitaa homman tästä eteenpäin
Joko saapi hepata
Noin 35 lajia, enimmäkseen perennansiemeniä, lähdössä liikkeelle, jos löytyy kiinnostuneita. Nähtävästi ainakin yksi löytyy. Otetaan max kymmenen henkilöä ketjuun. Heppaus tähän ketjuun ja yhteystietoja tulemaan mulle yv:nä saman tien, kiitos.
Minä kun olen aivan noviisi näissä kirjehommissa ( Nuu kerran koitti opastaa, mutta harakanpesäpäähäni ei tallentunut kaikki), niin mitenkäs toimivat kaltaiseni olennot joilla ei kirjeeseen ole panna ehkä mitään? Onko auttamatta ulkona koko hommasta vai kuinka?
Ennen ainaski oli että sai laittaa esim, postimerkkejä josseioo siemeniä laittaa.
En tiiä miten tässä,onko sama meininki
Rillari, ei tarvi olla lisättävää. Jos sattuu joku postimerkki olemaan, niin laita se.
Sitten hep
Hep, mukaan
Jos nyt kuitenkin HEP…
Hep täältäkin. Eiköhän sitä jotain saada sinne kirjeseen mukaan.
Viisi osallistujaa koossa, mennäänkö tällä porukalla? Haluaako joku ilmoittautua alkupäähän lisääjäksi tai loppupäähän lisäämättömäksi? Laitetaanko Rillari hännänhuipuksi?
Sopii minulle.
Lisäyksien määrähän riippuu siitä, kuinka paljon tulee yhteensattumia sinun siemeniesi kanssa. Sinullahan oli niitä lajeja niin paljon. itseäni kiinnostaa eniten esikot, jos niiden siemeniä sattuisi jollain olemaan.Täältä olisi ehdolla Amerikan vuokkoa, sinistä Karpaattien kelloa, Sinikämmentä ja Nora Barlowin punaista lehtoakilleijaa.
Sijoita minut, mihin näet parhaaksi.
Minäkinvoisin olla peräpäässä.
No laita minut keulille
Minulle käy kaikki.
Laitan huomenna kirjeen matkaan Karvarille. Siitä eteenpäin järjestys: Juurikki, Metsänasukas, Ylvalii, Marmelad, Rillari. Ilmoitan itse kullekin lähetysosoitteen yksityisviestillä. Voin sitten tulla Rillari teillä käymään ja hakea jämät kotiin.
Metsänasukas, onko sun puhelinnumerosi säilynyt samana viime vuodet?
Kertokaa tässä ketjussa kun olette saaneet kirjeen ja kun olette lähettäneet sen, kiitos!
Mukana on siemeniä nimellä “Ellun pystyasteri”. Olen saanut kasvin naapurin Elinalta enkä tiedä sille sen kummempaa nimeä. Se kukkii myöhälle syksyyn ja näyttää osimoilleen tältä:
Kuva on otettu lokakuun puolivälissä. Kasvi on korkeahko ja pysyy ryhdikkäästi pystyssä.
MUOKS 13.3.-25: Lisäsin Marmeladin ketjuun.
Mahtuuko vielä yksi?
Mahtuu kyllä. Laitatko yv:nä mulle yhteystietosi, kiitos!
Täälä
Nyt viety postiin.