Siemenkirje: Sekalainen pläjäys, SULJETTU

Pitääkö ilmoittaa mitä on ottanut ja mitä on laittanut tilalle?

Henni,ei tarvi

Kiertojärjestys on seuraava:
1. Karvari
2. Henni
3. Unokki
4. Kastehelminen
5. Ylvalii
6. LeonM
7. Iltatähti
8. Rastas
9. Nuu

Ilmoitan vielä huomenna kun oon paketin jättänyt postin huomaan.
Verrytelkää sormet valmiiksi googlettamaan kasvien tietoja  :smiley:

Siemenkirjepaketti viety postiin, suunta Karvarille. Tästä se lähtee :slight_smile:

Jes,täälä valaamiina :hugs:

Täälä :hugs:

Hei
Jään pois ketjusta. En viitsi yhden kasvin takia jäkittää kirjeen kulkua.
Laitoin jo viestin Hennille.

Voi harmi. Toivottavasti löytyy jossain vaiheessa se kaivattu kasvi muuta kautta :slight_smile:

Oooh,oon ähkyssä siementen määrästä.
Taijjan saaha ”kirijeen” liikkeelle huomena.

No ainaski tomaatin siemeniä :roll_eyes::joy:

Sä kun tykkäät kellokukista niin huomasitko et siellä oli kaukasiankellokin (2-vuotinen) siemeniä, niitä Kurpan laittamia ?   Googlasin sen ja näytti siltä et meni “pakko saada” -listalle mulla :smiley:

Joo,valitettavasti huomasin :dizzy_face:

Paketti viety postiin ja Hennin suuntaan se ajautuu :smiling_face:

Kirje on nyt mulla! Siis apua miten paljon tavaraa. Yritän saada tämän perjantaina postiin. Mullahan menee tässä monta iltaa rattoisasti, kun käyn tätä läpi!

Sehän on tullut nopeesti, hienoa. Toivottavasti teet löytöjä :slight_smile:

No ihan varmasti. Ainakin noita tomaattilajikkeita lähtee kokeiluun.

Henni, mites kirjeen rapistelu on sujunut ? Saatko jo huomisen postin mukana eteenpäin ?

Saan eteenpäin huomenna. En ehtinyt perjantaina postiin, kun lähdettiin risteilylle. Anteeksi!

Ei mitään anteeksipyytelyitä, eihän se kirje viikonloppuna minnekään olis mistään liikahtanut.
 Jos huomisen postin mukana saat lähtemään niin menee just hyvällä aikataululla :slight_smile:

Löytyikö sulle sieltä muuta kuin tomskuja, kuiskiko siemenet tarpeeks kovaan ääneen ?:smiley:

Kyllä sieltä lähti vaikka mitä. Tomaatteja kymmenisen eri lajiketta plus useita perennoja lähtee kokeiluun. Tulen olemaan noiden perennojen kanssa vähän pulassa, kun oikeasti alkaa jo paikat loppua kesken!