Siemenkirje: Siemensirkus 2026

Henni aloittaa ja hoitaa loppuun tämän siemenkirjeen, teen vain tämän ketjun aloituksen hänen puolestaan. Alla hänen aloitusviestinsä:

image

Siemensirkus 2026

On aika aloittaa taas tämän vuoden kiertävä siemenkirje! Pyritään ottamaan mukaan kaikki halukkaat. Ottakaa kuitenkin huomioon, että kirje pitää saada eteenpäin maksimissaan 4-5 päivän sisällä, eli osallistujien on sitouduttava tähän.

Osallistujat voivat ilmoittautua tähän ketjuun. Toimin itse sihteerinä, eli laittakaa yksityisviestillä minulle odoitetiedot (myös puhelinnumero!), jotta voin laatia listan osallistujista ja miettiä järjestystä. Olen itse aloittaja, ja kirje palautuu lopuksi minulle.

On luvallista toki esittää myös toiveita järjestyksen suhteen. Lähellä toisiaan asuvat voivat varmaan viedä kirjeen suoraan postilaatikkoon, eli näiden osallistujien on järkevää olla peräkkäin.

Kirjeeseen saa laittaa mitä tahansa siemeniä. Kesäkukat, perennat, hyötykasvit, kaikki käy. Miettikää kuitenkin määrää; tarkoituksena ei ole tehdä mitään isoa pakettia vaan pidetään kirje max 3 cm paksuna, jotta se menee kirjepostina. Kiinnittäkää huomiota siis mahdollisen tiviiseen pakkaamiseen! Pakatkaa siemenet mahdollisimman litteästi esim. pieniin minigrip- tai paperipusseihin, joihin sisältö on selkeästi kirjoitettu.

2 tykkäystä

Joko saa hepata :hugs: . Hep :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 tykkäystä

Mukana!

1 tykkäys

No,hep :roll_eyes:

1 tykkäys

Kai mää ny sitte kans. HEP!

1 tykkäys

En pystynyt kuitenkaan vastustamaan… hep

1 tykkäys

Kyllä todellakin haluaisin mukaan, jos vaan kelpaan :roll_eyes:

Tänä kesänä ei todellakaan ole tullut suuremmin varauduttua tähän, joten saamapuolella olisin…

1 tykkäys

Laitetaan sut loppupuolelle! :grinning_face:Laittakaa vaan sitten niitä osoitetietoja mulle privaviestillä :+1:

1 tykkäys

Vieläkö mahtuu? Hep.

1 tykkäys

Tottahan toki! :+1:

Pakko kysyä mielenkiinnosta että miksi anlahte oot uudella nimmarilla tässä etkä Viherpeippo-nimmarilla ? Sehän sulla on voimassa edelleen. Voinko olla jotenkin avuksi ?

1 tykkäys

Mukana :slight_smile:

1 tykkäys