Siemenkirje: Uuden pentin eka

Genesee, kymmenes kylänseppä, hienoa että tulit mukaan :+1:
Ehdit niitä tomskun siemeniä vielä keräämään, ei tää kirje ihan päivässä tai kahdessa täältä minnekään kerkiä lähtemään, eikä ole heti ekana sulle tulossa. Eikun keräämään ja kuivattelemaan :tomato:

Kirje on nyt täynnä. Toivottavasti teette kivoja löytöjä, saattaa jopa tulla vastaan jotain mitä ette tienneet koko ikänne odottaneenne :smiling_face_with_three_hearts:.

Kun pakkaatte omia siemeniänne niin käyttäkää vähän tilaa vieviä pussukoita. Ja jos teiltä on tulossa lisäyksenä kirjeeseen jotain mitä siellä jo on ennestään runsaasti niin jättäkää se lisäämättä jos on vaara että kirje täyttyy liikaa. Siemeniä ottakaa maltillisesti niin että pussin sisällöstä riittää jokaiselle. Teipatkaa paketti vuorollanne kunnolla pakkausteipillä tai vaikka jesarilla (maalarinteippi ei pysy), avatkaa merkityltä sivulta - näin sen pitäisi kestää koko reissu kotiin saakka. Jos pakkaus ei tunnu kestävän niin se on matkan aikana uusittava.
Ja siis vaikka puhutaan siemenkirjeestä niin tämä kulkee pakettina (ks. avausviesti).

Yhteystietoja puuttuu vielä. Jos minulla ei ole niitä siinä vaiheessa kun kirje on valmis lähtemään niin yhteystiedottomat tippuvat matkasta pois.

Hei kaikille pitkästä aikaa :blush: Mielelläni olisin mukana siemenkirjeessä. Ainakin tomaattien siemeniä ja kaikenlaista muutakin löytyy :cherry_blossom:

3 tykkäystä

Satu-71, kiva nähdä sua täällä pentissä taas muutaman vuoden jälkeen. Lasken sut kyllä näin siemenkirjemielessä vielä penttiläiseksi :+1:.

Kirje on valitettavasti jo täynnä. Jos haluat voin pitää sut varasijalla siltä varalta etten saa kaikkien yhteystietoja ajoissa. Sellanen järjestely vaatii kyllä sitten sen että oot valppaana ja paikalla. Mites tehdään ?

1 tykkäys

Hei :blush: voin jäädä varalle odottelemaan. Yritän aktivoitua täällä enemmän nyt ja pidän silmällä josko pääsisin mukaan :smiling_face_with_three_hearts:

1 tykkäys

Kiinostaako ketään Nepeta catarian eli aitokissanmintun siemenet? Minulla olisi niitä kerättynä Tämä on siis se valkokukkainen voimakkaasti tuoksuva, joka saa kissat hullaantumaan.

1 tykkäys

minua kiinnostaa. Josko kissa jättäisi istutetut heinät syömättä, kun parempaa on tarjolla

Kyllä vaan kiinnostaa!

Alkusiemenet alkaa olla kasassa. Kurpalta tuli tänään siemenkirje tähän siemenkirjeeseen ja omanikin oon jo melkeen saanut valikoitua mukaan.

En kerkiä saamaan lähetystä huomisen postin mukaan mutta pakkaan kirjeen huomisen aikana. Se meinaa sitä että mukaan ilmoittautuneilla on enää tää ilta laittaa mulle yhteystietonsa jos kirjeeseen tahtovat.

Satu-71, sama koskee sua siellä varasijalla. Laita tänään mulle tietosi, katsotaan sit huomenna pääsitkö jonkun paikalle kirjeeseen.

2 tykkäystä

Jaahas, sitä täytyy huomenna mennä minigrippussi ostoksille niin on sit valmiina kun kirje aikanaan mulle rantautuu :heart_eyes: voi että miten jännää olla monen vuoden tauon jälkeen mukana siemenkirjeessä!

2 tykkäystä

Sijoitan sut kirjeessä jonnekin Geneseen jälkeen :+1:

1 tykkäys

Kirjeen sisältö valmiina. Lähtee tämän päivän postin mukana kiertämään. Seuratkaa kiertoa ja olkaa valppaana ja valmiina. Kun lasketaan että etenemistahti on n. henkilö per viikko ja postin toimitusaika on 2-3 työpäivää per paikka, niin paketti täytyy saada aika nopeasti lähtemään aina eteenpäin. Sitoudutaan tähän niin saadaan lähetys kotiutettua marraskuun loppuun mennessä. Kallisarvoisen lähetyksen ei haluta jäävän kateisiin postin jouluhässäkän jalkoihin.

Kirjeestä tippuivat nyt pois ne joiden yhteystietoja en ole tähän mennessä saanut eli Hankalin, Season ja Satu-71.

1 tykkäys

KIERTOJÄRJESTYS:
Alkusisältö : Nuu ja Kurppa

1. Henni
  2. Kitikat
  3. -Lisäys 18.9.2024: Season -
  4. Ekmanska
  5. Genesee
  6. Karvari
  7. Metsänasukas
  8. Jemata¨
  9. . Ylvalii
  10. Nuu

Ennenkuin lähetätte paketin listassa seuraavalle niin kysykää häneltä puhelimella viestillä mihin toimipaikkaan hän paketin haluaa toimitettavaksi. Näin varmistutaan paitsi siitä että paketin kulku on mahdollisimman sujuvaa niin myös siitä että vastaanottaja on ajan tasalla valmiina ottamaan kopin. Muoks: nythän tää lähti pakettina joka toimitetaan postilaatikkoon, eli toimipaikkoja ei lähetettäessä kysellä. Se tulee eteen jos paketti joudutaan vaihtamaan isommaksi matkan varrella. On jo aika täysi nyt lähdössä :thinking: :wink: Mut laittakaa puhelimella viestiä ennen lähetystä joka tapauksessa et varmistutte vastaanottajan paikalla olemisesta.

Merkatkaa kirjeen mukana olevaan kiertolistaan kirjeen saapumis- ja lähtemispäivät, ja lisäksi jos on jotain muuta kirjeeseen liittyvää.

Tästä se lähtee, penttiläisten rapiseva aarre :mailbox_with_mail:

6 tykkäystä

Heippa, olen laittanut yksityisviestillä osoitteeni jo 12.9., ja näkyy minulla kyllä?

Viestin lähetin chatissa sinulle Nuu.

Onko täällä kaksi eri tapaa lähettää yksityisviestejä vai meneekö nuo luettaviksi samaan paikkaan?

Koitin lähettää Nuulle yksityisviestin Chatin kautta. Ehkä se näkyy tuolla puhekuplassa eikä siinä kirjekuoren kohdalla.

Season, en ole saanut yksityisviestiä sinulta.

Chattiin jos olet kirjoittanut niin siitä en osaa mitään sanoa koska se on ihan eri paikka, ajantasaista juttelua siellä sillä hetkellä paikalla olevien välillä. En ole siellä kertaakaan ollut juttelemassa ja yleensäkään käynyt siellä kuin pari kertaa nopeasti kurkkaamassa.

Harmi, mutta kirje on nyt jo lähtenyt kiertämään :face_with_diagonal_mouth:

Jatketaan chattiin liittyviä asioita sitä sun tätässä, tää jää siemenkirjeelle.

Huomio kaikki : kirjeessä on mukana yksi mustasilmäsusannapussukka joka on osoitettu Geneseelle. Pussin päällä lukee kyllä. Mukana kirjeessä on toinen mustasilmäsusannapussukka josta voi sit jokainen rapistella.