Hyvää uutta vuotta kaikille.
Hyvää alkanutta vuotta 2024
Hyvää Uutta Vuotta 2024
Kasvua ja rehevyyttä kaikille penttiläisten tuleville viljelyksille 2024 !
Nuulta terveisiä. Ei pääse Penttiin. On tehnyt jo vikailmoituksen.
Taitaa olla muillakin samaa ongelmaa. Minullakin kahteen kertaan yhteys ollut poikki.
Minullakin on ollut yhteysongelmia. Välillä en pääse koko sivustolle, välillä pääsen jos pysyn wifissä. Mobiilidatalla ei onnistu.
Hyvää Uutta Vuotta 2024 !
Minulla myös pääsy kielletty sivustolle parina päivänä!
Kaikkea hyvää alkaneelle vuodelle 2024!
Täällä myös oli yhteys poikki useamman päivän.
Hello taas! Viimeksi perjantaina 29.12. aamupäivällä pääsin penttiin. On tässä kuulkaa kärvistelty kokovuodenvaihde vieroitusoireissa !
Juuri äsken tuli tieto että “Toinen puutarha. Netin application pooleista oli alhaalla ja se aiheutti sen ettei osalle käyttäjistä sivusto auennut. Nyt pitäisi kaiken taas toimia”.
Ja pentti aukeni , täällä ollaan. Hyvää tätä vuotta kaikille
En uskalla lämmittää uunia määräänsä enempää, joten poltan puita myös hellassa ja saunan pesässä.
Sääliksi käy entisiä työkavereita. Vaikka viime talvena oli vähemmän pakkasta, tuli autossa kylmä siirtyessä asiakkaalta toiselle. Auto ehti kylmetä aina käynnin aikana eikä ehtinyt lämmetä ennen seuraavaa pysähdystä. Nyt se on varmasti vielä kauheampaa.
Eilen mittarin näyttäessä -32 astetta kävelin n. 45 min., tarkeni paremmin kuin viime talvena autossa.
Minäkin lämmitan leivinuunia,alapuolella olevaa takkaa ja alakerrasa olevia kiuasta ja vesipataa. Uunien lämpö jakaantuu tasaisemmaksi ja alaerran lämmön piippu lämmittää ylempää kerrosta, sekä lattiaa.
Tänä talvena on polttopuita huvennut hurjaa tahtia. Lämmityskausi alkoi hiukan normaalia aikaisemmin, ja kiivaasti olen saanut kantaa liiteristä puita. Koti on silti kovin viileä. Tällä hetkellä sisällä on lämmintä 15 astetta, eikä sitä kyllä helpolla sen korkeammalle saakaan. Vesijohto on jäässä. Aika täydellistä.
No niin, nyt on kaikki taas oikein ja normaalia kun pääsee Penttiin!!!
Vierareita oli kyllä mutta nyt taas on rauha maassa
Viime päivien päivitys: paljon lumitöitä ja karseen kylmää Onneksi taudit pysyneet loitolla, ainakin toistaiseksi.
Miten sattuikaan niin että juuri viime ja tällä viikolla on hurjasti menoja kun ulkona lämpötila epäinhimmillinen. Ei yhtään halua mennä ulos, ei edes roskia viemään. Autoja pitää lämmittää kunnolla ja kauan.
Jotain positiivista sentään, päivä on jo jokunen minuutti pidempi
Hello Chali,
Alkaa olla taas porukka kasassa pikkuhiljaa.
Kylmä on täälläkin, - 22.4 oli äsken. Puolen tunnin kävelylenkillä Tiin kanssa kävin, autoa lämmitin 1.5 tuntia etukäteen.
Aika käy pitkäksi sisällä kökkiessä. Onneks on nyt taas pentti
Täällä ainaski normisti pääsin aina ku oli tarve.Ihimettelin kyllä missä porukat oli ku oli niin hilijasta.
Minkälainen vika on ollut kun jotkut on tänne kuitenkin päässyt? Ei oo ihme että Karvarikin on ihmetellyt missä porukka on.
Miulla oli kolme pätkää, kun rn päässyt.
Kaksi päivää ehdotti Pentti vaan ERRORIA?Ihmettelin,mitä minä olen taas möhlinyt,kun eim pääse sivustoille.Eilen aamulla,kun aukaisin ,niin oli niinkuin ei olisi ollutkaan mitään häikkää?Mutta nyt kaikki hyvin,ainakin tältä osin.?Ihmettelin tänä aamuna kaupassa,kun juttelin tuntemattoman ihmisen kanssa,niin hän sanoi,että saanko halata sinua?Sanoin hölmistyneenä hiukan,kyllä hän oli nainen,niinkuin minäkin.Hän sanoi minulle,että olet kyllä paljon kärsineen näköinen ihminen,siis silmistäsi näkee?Olin vieläkin hölmistyneenpi,kun ei kukaan,koskaan ole sanonut minulle tuolla tavalla?Kyllä oli oikeassa tämä tuntematon henkilö.Saa laulaa,ett, niin paljon minä kärsinyt olen.Monta kyyneltä vuodattanut.Mutta Hyvää tätä alkanutta vuotta teille kaikille.
Tänään tuli postin mukana Impectalta siemenlähetys. Olen näköjään hyvin malttavaisella tuulella. En nimittäin ole avannut kuorta, vaikka alkaa jo olla ilta.
Sivun yläosassa näkyy vaihtelevasti mainos missä Nata Salmela on työkalut kädessä. Tulee väkisin mieleen että onko niillä joku poliittinen tarkoitus… vai olenko vainoharhainen. Eihan politiikka kuulu tänne.