Sitä sun tätä (alkaen 5.1.2021 ->)

Vanha Sitä sun tätä-ketju suljettiin palveltuaan vuodesta 2018 lähtien. Se poistuu kokonaan jonkin ajan kuluttua. Keskustelu jatkuu tästä eteenpäin tässä uudessa ketjussa. :slight_smile:

+x[quote]
[b]Nuu - 5.1.2021[/b]
Vanha Sitä sun tätä-ketju suljettiin palveltuaan vuodesta 2018 lähtien. Se poistuu kokonaan jonkin ajan kuluttua. Keskustelu jatkuu tästä eteenpäin tässä uudessa ketjussa. :)
[/quote]

Mitä vasten tuollainen ruljanssi pitää tehdä, eikö voi jatkua niinkuin ennenkin?

Aina on pitkiksi päässeet ketjut jossain vaiheessa katkaistu ja jatkettu uusissa. Vapaan sanan ajankohtaisissa ei ole tarkoitus säästää viestejä hirmu pitkään ( ei kukaan lue esim. sitä sun tätä-ketjua satoja viestejä taaksepäin) joten siellä tapahtuu viestien poistumista. Joissain muissa paikoissa pitkiksi päässeet ketjut suljetaan mutta viestejä ei poisteta, jatketaan vaan uudessa “kevyemmässä” ketjussa. Tämä esim. Käsityöt-ketjuissa.
Viimeksi ketjujen pätkäisyt, poistot  ja uusimiset on tehty vuonna 2018 joten oli jo aika taas asialle jotain tehdä.
Käyttäjien kannaltahan kaikki jatkuu kuten ennenkin :slight_smile:

Eivät taida kuitenkaan avata enää chattia :sunglasses: wegestä ei ole kuulunut vanhan chatin jälkeen enää mitään. Meit vanhoja chattilaisia on whatsapin ketjussa 5-6 mut ei wegeä.

Jessus mikä urakka taas Nuulla. :smile:

Pitäskö sanoa t’v tai A’M’F
Häviääkö vanhat ketjut lopullisesti bittiavaruuteen :dizzy:
Kuten muutkin vanhat kasviketjut taannoin, joista oli välillä kyl hyötyä, ettii tietoa.

Mun jo pitkan aikaa sitten tilattujen useiden vuosien paperivalokuvien,  ja nyt vähän aikaa tilaamieni puuttuvien vuosien lisäksi huomasin tänään että edelleen multa puuttuu sieltä välistä vuosien 2015-2017 paperikuvat. Nyt oon laittanut albumeihin vuodet 2010-2012 (pääosin, pikkuisen jäi vuodelta 2012 laittamatta kun loppui tila) ja vähän aikaa sitten oon tilannut vuosien 2018 -2019 paperiset kuvat. Tänään sit saatuani 2012 kuvat albumiin teksteineen kaikkineen hoksasin että jonkinsortin puutosta on ja yllättäen mun urakka taas räjähti. Huoh :crying:

https://www.riddle.com/showcase/290251/quiz

Tönönvahdin linkki vie tämmöseen: Ymmärrätkö savoa eli savvoo? Testaa

Mulle tuli: Tulos 5/10
Pakkasj mänemää’ umpkujille! Eli taisi mennä arvuuttelun puolelle. No mutta kukapa niitä kieroja savolaisia täysin ymmärtäisi.

Oikeestaan melkeen kaikki oli outoja. Ja mun juuret on kummiskin savosta.

Uusinnat alkaneet puutarha aiheista …mut miksi tuoreet uusinnat kuten paratiisi takapihalla taikka Pernillan ja John:N OHJELMAN uusinta ja tää Alfan uusinta ihan kehtuuttaa … Nyt kirjauduin areenaan ja herkuttelin uutuuksia ja mällystin sydänmaan taimi osaston läpi …virkistävää.
Tosin hankintojen kanssa malttia vaikka anopin lahjaraha polttelee …saan pistää 300.- pihaan ja se raha hupenee kun ostaa sen kirsikkapuun ja 2 ruusun taimea ja multaa + hiekkaa+kalkkia …ei sillä enempään rötjätä ehkä pari orvokkia…

Umpikujille meni savon murre. 5/10 osui oikein.

9/10 näissä palijon samaa ku mitä meillä on ollu puhekielessä.
Tuo tappelu meni mulla väärin.

https://kotiliesi.fi/ihmiset-ja-ilmiot/kulttuuri/porin-murre-testi-kuinka-hyvin-ymmarrat-porin-murretta/

Tästä tuskin teistä kukaan saa täysiä pisteitä :sweat_smile:

Siis Porin murretta,  tuossa taitaa olla linkki myös Rauman murre testiin

6/10, ei hyvin. :thinking:

Odottelen stadin slangia ja mun isovanhemmat isän puolelta on pyhämaasta ni rauman murretta ymmärrän vähäsen.

yritän - stadin slangi
kymmenen oikein tietenkin (niin oli muuten savokin)

Heräsin klo 02:00 jälkeen ja yritin nukahtaa uudestaan, mutta en saanut unta, joten nousin ylös ennen klo 05:30
Illalla lähdin nukkumaan suunnilleen klo 22 ja ennen sitä otin yhden melatonin.

Voi olla, että aivot tekee unirytmin. Ehkä nukahdan myöhemmin pystöön.
On ihan outo olo, vaikka hörpin jo vahvaa kahvia. 

Sullakin taitaa olla vuorokausirytmi, sekaisin kuin käkikello,vai,?:rofl:
Mä oon heränny iltapäivällä, ja käynyt aamulla nukkuu
Kerran illas kyl välissä vähän nukuin .

Mie kävin nukkumaan klo 20 ja kello pääsi herättämään 4.30

1 tykkäys